یحیی گل‌محمدی به همه اعضای باشگاه تراکتورسازی مأموریت ویژه‌ای داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم تراکتورسازی که از همان ابتدای فصل با مشکلات زیادی به‌خاطر کمبود بازیکن مواجه بود، برخی از بازیکنانش را هم به‌دلیل مصدومیت از دست داد تا مشکلات گل‌محمدی دو چندان شود. تراکتورسازی الان به قول گل‌محمدی کلاً ۹ بازیکن بزرگسال دارد و خیلی از بازیکنانش هم مصدوم هستند.

در این راستا، یحیی گل‌محمدی به همه اعضای باشگاه تراکتورسازی مأموریت داده که به‌هیچ وجه اجازه ندهند اسامی مصدومان این تیم لو برود. با توجه به کمبود بازیکنی که تراکتورسازی دارد، گل‌محمدی مایل نیست حریفان شرایط و مشکلات تیمش را به‌صورت دقیق بدانند. سرمربی تیم تراکتورسازی به همین خاطر از اعضای کادر فنی، پزشکی، بازیکنان و حتی مسئولان باشگاه درخواست کرده است که اجازه ندهند نام مصدومان تراکتورسازی به بیرون درز پیدا کند.

مثلاً عارف آغاسی و محمدرضا مهدی‌زاده در حال حاضر مصدومان تراکتورسازی هستند که در دیدار مقابل سپاهان به همراه تیم‌شان به اصفهان نرفتند. آنها حتی مقابل سایپا هم در فینال جام شهدا به میدان نرفتند، اما هیچ اطلاع‌رسانی در خصوص مصدومیت آنها صورت نگرفت. یحیی گل‌محمدی هم در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان، از وجود تعدادی مصدوم در ترکیب تیمش یاد کرد، اما اصلاً نامی از آنها به زبان نیاورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.