سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: با پرداخت قسط اول زوران لاتوفسکی خطر کسر ۶ امتیاز و سقوط به یک دسته پایین‌تر دیگر ملوان را تهدید نمی کند .

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه ملوان بندر انزلی ، مهران نصیری، سرپرست مدیر عاملی باشگاه ملوان در مورد پرونده زوران زلاتوفسکی گفت : بعد پیگیری‌های مکرر و مکاتبات پی در پی با بازیکن و پس از عقد تفاهم نامه بین باشگاه و زوران زلاتوفسکی مقرر شد که مبلغ ۲۳۳ هزار دلار باقیمانده از طلب آقای زوران در دو قسط به او پرداخت شود.

وی تاکید کرد: قسط اول که شامل ۱۲۰ هزار دلار بود در تاریخ ۲۹ آبان ماه به او پرداخت شد . البته این مبلغ را به دلیل اینکه نتوانستیم از وزارت ورزش و سازمان برنامه و بودجه دریافت کنیم به واسطه خسته‌بند، نماینده محترم شهرستان انزلی مبلغ سیصد میلیون تومان را با دادن ضمانت های شخصی از اشخاص حقیقی تهیه کردیم و مبلغ دویست میلیون تومان هم از اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان تهیه شد و قرار است وقتی که پول از وزارت ورزش رسید این پول به صاحبان اصلی باز گردانده خواهد شد.

نصیری در ادامه افزود : از نماینده محترم انزلی بابت پیگیری‌های مکررشان بابت این پرونده و همچنین از مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان و رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان انزلی و رییس هیات فوتبال و سایر عزیزانی که در این پروسه به ما کمک کردند، تشکر می‌کنم. خوشبختانه پرونده زوران تا به اینجا ختم به خیر شد و خطر کسر شش امتیاز از بیخ گوش باشگاه گذشت. قسط بعدی پول که ۱۱۳ هزار دلار است را باید در پایان ژانویه پرداخت کنیم و هواداران بدانند که خطر کسر ۶ امتیاز و سقوط به یک دسته پایین‌تر دیگر ملوان را تهدید نمی کند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان بندرانزلی در مورد همکاری با منطقه آزاد گفت : باشگاه ملوان تعامل بسیار خوبی با منطقه آزاد دارد. در دو بازی گذشته لوگو منطقه آزاد روی جلو پیراهن قرار گرفت . از منطقه آزاد هم تشکر می‌کنیم ودر تلاش هستیم که منطقه آزاد را به باشگاه نزدیک‌تر کنیم. امیدواریم نماینده شهر و رییس منطقه آزاد کارهای مثبت انجام بدهند تا از این فرصت برای باشگاه به بهترین شکل استفاده کنیم . در خصوص پروسه اسپانسری که ابتدای فصل آغاز شد از مجموعه منطقه آزاد انزلی نیز ممنونیم و امیدواریم همکاری مابین باشگاه ملوان و منطقه‌ی آزاد انزلی تداوم داشته باشد تا هواداران ملوان با احساس مثبت بیشتری به آینده‌ای روشن بنگرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.