سرمربی شیاطین سرخ همچون سال قبل برای بازیکنانش در روز کریسمس برنامه ویژه‌ای دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان انگلیس، ژوزه مورینیو قصد دارد کریسمس بازیکنانش در منچستریونایتد را خراب کند. طبق اعلام این نشریه، آقای خاص، درست در روز ۲۵ دسامبر که اکثر بازیکنان حتی در انگلیس آن را در کنار اعضای خانواده‌شان سپری می‌کنند، یک جلسه تمرینی گذاشته است. او نه تنها بازیکنانش بلکه تعدادی از مسئولان باشگاه را هم با این تصمیمش به دردسر می‌اندازد.

از قرار معلوم مورینیو به باشگاه گفته که می‌خواهد این جلسه تمرینی به جای زمین تمرینی کارینگتون در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شود چرا که امنیت و حریم خصوصی او و بازیکنانش بیشتر است و احتمال لو رفتن تاکتیک‌های او برای بازی‌های پیش رو کاهش می‌یابد.

به این ترتیب ۷۰ نفر از کارمندان باشگاه منچستریونایتد، ۵۰ نفر بیش از زمانی که تیم در کارینگتون تمرین می‌کند، باید از روز کریسمس خود بگذرند تا در خدمت مورینیو و مردانش باشند و امکانات لازم برای تمرین آنها در اولدترافورد را فراهم کنند.

تمرینی که مورینیو برای مردانش در روزکریسمس ترتیب داده، برای آماده کردن آنها جهت بازی‌شان در «باکسینگ دی» (روز بعد از کریسمس) برابر برنرلی است.

این نخستین باری نیست که مورینیو روز کریسمس برای شاگردانش تمرین برگزار می‌کند. او فصل گذشته نیز بازیکنانش را مجبور کرد در روز کریسمس تمرین کنند اما در آخرین ساعت نظرش تغییر کرد و به جای اولدتراوفورد آنها را در کارینگتون تمرین کرد تا حداقل در حق تعداد زیادی از کارکنان باشگاه لطف کرده باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.