مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان پیروزی این تیم مقابل پارس جنوبی را حاصل تلاش و همدلی بازیکنان و کادر این تیم دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، علیرضا اژدری‌زاده درباره پیروزی تیم فولاد خوزستان و صعود این تیم در جدول رده‌بندی، گفت: خوشبختانه تلاش‌های اعضای تیم و برپایی مستمر تمرینات و دیدارهای تدارکاتی در این دیدار جواب داد و تیم فولاد موفق شد با شکست تیم بدون باخت و صدرنشین لیگ برتر، عیار واقعی خود را یک بار دیگر نشان دهد.

وی افزود: قطعاً حضور در رده چهارم جدول اتفاقی نیست. کسب این جایگاه ارزشمند و همچنین پیروزی شیرین در هفته دوازدهم را باید حاصل تلاش و همدلی بازیکنان و برنامه‌ریزی کادر فنی و در راس آن سرمربی کاربلد تیم دانست که با تمرکز کامل بر مسابقات لیگ برتر در مسیر پیشرفت فولاد خوزستان و کسب نتایج درخور شان این باشگاه گام بر می‌دارد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به انتشار پیام محمد کشانی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان پس از پیروزی روز گذشته این تیم، خاطرنشان کرد: ایشان علی‌رغم مشغله فراوان با حمایت‌های خود، همواره باشگاه فولاد را مورد لطف قرار دادند. من نیز از طرف کادر فنی و بازیکنان تیم بزرگسالان و دیگر تیم‌های باشگاه، پرسنل و کلیه هواداران فولاد خوزستان از حمایت‌های بی دریغ ایشان قدردانی و تشکر می‌کنم. امیدوارم که نماینده‌ای شایسته برای استان خوزستان و همچنین شرکت فولاد خوزستان در سطح فوتبال ایران باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.