مدیر اجرایی کمیته سازماندهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از روند سریع فروش مرحله دوم بلیت‌ها ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از سایت ورزشی روزنامه ریانووستی روسیه، کمیته سازماندهی جام جهانی ۲۰۱۸ از سرعت فوق‌العاده فروش بلیت‌ بازی‌ها خوشحال و راضی به نظر می‌رسد.

فیفا امروز (جمعه) از فروش حدود ۱۶۰ هزار بلیت دیدارهای جام جهانی ۲۰۱۸ در دوره دوم عرضه آنها در مدت‌ زمان بسیار کوتاه ۲۴ ساعته خبر داد. دوره دوم فروش بلیت‌ها از روز گذشته در سایت رسمی فیفا آغاز شده و تا ۸ روز ادامه خواهد داشت. فروش بلیت‌های مرحله دوم بر اساس زمان زودتر ثبت درخواست‌ها توسط هواداران فوتبال از سراسر جهان می‌باشد.

در این میان الکساندر سوروخین، مدیر اجرایی کمیته سازماندهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به روزنامه ریانووستی گفت: البته سرعت فروش بلیت‌ها بسیار خوشحال‌کننده است. به طور رسمی این مرحله از فروش بلیت‌ها بخش پایانی آن نیست اما می‌دانیم که درخواست‌های زیادی پس از آغاز فروش رسمی بلیت‌ها به فیفا ارائه شده‌اند.

وی افزود: ما به طور کلی از روند فروش بلیت‌ها راضی هستیم و در مرحله بعدی بلیت بازی‌های افتتاحیه و فینال و نوع چهارم (برای افراد نیازمند و کمتر مستعد) نیز ارائه می‌شوند.

روسیه برای اولین‌بار میزبان جام جهانی فوتبال در سال ۲۰۱۸ میلادی (۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر ماه ۱۳۹۷) در ۱۲ ورزشگاه ۱۱ شهر خواهد بود. تیم ملی فوتبال ایران نیز یکی از ۳۲ تیم شرکت‌کننده در این رقابت‌ها است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.