مهاجم تیم نوجوانان ایران گفت: در بازی با اسپانیا در نیمه اول تمرکز لازم را نداشتیم، اما دیدید مقابل آلمان که تیم خیلی قدری بود خیلی خوب ظاهر شدیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، الله‌یار صیادمنش پس از بازگشت تیم نوجوانان ایران از مسابقات جام جهانی هند در جمع خبرنگاران گفت: مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد و من با کمک هم‌بازی‌هایم توانستم سه گل در این رقابت‌ها به ثمر برسانم که بابت آن خدا را شکر می‌کنم. ضمن اینکه تشکر ویژه‌ای دارم از اعضای کادر فنی که واقعاً با این تیم نتایج خیلی خوبی را کسب کردند.

وی افزود: اعضای کادر فنی در این بازی‌ها نکات خیلی خوبی به ما گوشزد می‌کردند و نتایجی که به دست آمد به خاطر همین نکات بود. اگر خدا بخواهد و تلاش‌مان را بکنیم این تیم می‌تواند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن در رده‌های مختلف ملی داشته باشد.

صیادمنش درباره دیدار نوجوانان ایران و اسپانیا، عنوان کرد: ما در نیمه اول این بازی تمرکز لازم را نداشتیم و حریف بازی را کاملاً در اختیار گرفت، اما در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم. متأسفانه باز هم گل خوردیم و نتوانستیم بازی را به تساوی بکشانیم. به‌هرحال فوتبال است و هر نتیجه‌ای در آن رقم خورد. ما تیم قدرتمند آلمان که تفاوتی با اسپانیا نداشت را با چهار گل شکست دادیم، اما دلیل نمی‌شود بگوییم آلمان تیم ضعیفی است. آنها تیم خیلی خوبی در فوتبال دنیا هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.