سرمربی بارسلونا تلاش‌ بازیکنان تیمش در بازی منجر به پیروزی مقابل مالاگا را ستود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا پس از برتری ۲ بر صفر تیمش مقابل مالاگا علاوه بر رقیب، بازیکنانش را هم ستود.

او اظهار داشت: این، سومین بازی ما در ۶ روز اخیر بود و شاید به همین دلیل خستگی، شادابی و طراوت لازم را نداشتیم. به خصوص در نیمه اول ریتم همیشگی را نداشتیم. به هرحال ۳ امتیاز مهم دیگری را به دست آوردیم و از این بابت خوشحالم. در شروع رقابت، قادر به بازی در عمق نبودیم اما هر چه از بازی گذشت دفاع حریف بازتر شد و گل دوم ما کار را تمام کرد.در چنین شرایطی بازی عمقی بارسلونا بهبود یافت.در مجموع برای پیروزی به دردسر افتادیم اما مهم، ۳ امتیاز بود. حریف بسیار دفاعی ظاهر شد و باز کردن خطوط دفاعی آن‌ها کار ساده‌ای نیست. باید از بازیکنان مالاگا هم ستایش کنم. آن‌ها در حد توانشان بازی کردند.

او در ادامه افزود: پس از گل دوم با اطمینان خاطر بیشتری بازی کردیم و شانس‌هایی برای افزایش اختلاف هم داشتیم. از فاصله دور نمی‌توانستم ببینم گل دلوفئو صحیح بود یا نه. از اعتراض بازیکنان مالاگا فهمیدم صحنه مشکوک بود. سوارس خیلی خوب بازی کرد. نگران موقعیت‌ خراب کردن او نباشید. مهم این است که یک مهاجم موقعیت گل داشته باشد که او این کار را به خوبی انجام داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.