کاپیتان پرسپولیس تهران گفت: با بیگ زاده درگیر نشدم اما به او گفتم بازیکنانتان چندین بار خود را بی دلیل به زمین زده و دیگر توپ را به اوت نخواهیم زد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجلال حسینی پس از شکست ۲ بر صفر تیمش برابر پرسپولیس تهران از مرحله یک هشتم جام حذفی در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی از او به نمایش گذاشتیم و توانستیم به مرحله بعد از جام حذفی صعود کنیم.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه در این چند روز چند بازی پی در پی انجام داده بودیم بازیکنان ما کمی دچار خستگی شده بودند اما توانستیم با ارائه یک بازی منطقی به پیروزی دست پیدا کنیم.

کاپیتان پرسپولیس تهران در خصوص صحبت های برخی بازیکنان نفت در مورد قضاوت داور گفت: تعجب می کنم که بازیکنان نفت نسبت به داوری معترض هستند. مطمئن باشید در این دیدار ما بیشتر از نفت ضرر کردیم زیرا سوت های او باعث شد تا چند موقعیت مسلم ما از بین برود.

وی در مورد درگیری اش با هاشم بیگ زاده نیز تصریح کرد: درگیری وجود نداشت اما من به هاشم گفتم بازیکنان شما چندین بار خود را بر روی زمین زده و انتظار نداشته باشد ما توپ را به خارج از زمین بفرستیم. به بیگ زاده گفتم ما دیگر این کار را نخواهیم کرد و هر بار که بازیکنان شما بر زمین بیفتند ما بازی خود را ادامه خواهیم داد.

سیدجلال حسینی در خصوص تغییرات نفت و اینکه آیا او می تواند مطالباتش را از این باشگاه دریافت کند، ادامه داد: تا به امروز خیلی تلاش کرده ایم اما متاسفانه نتوانسته ایم مطالباتمان دریافت کنیم اما امیدوارم با آمدن مالک جدید مشکل ما هم هرچه زودتر برطرف شود.

کاپیتان پرسپولیس در خصوص صحبت هایی که در مورد او و دوپینگش انجام شده بود گفت: واقعا برای برای کسانی که این شایعات را بوجود آورده اند متاسفم. فضای مجازی بسیار مسخره است و هر کس هر چه دلش می خواهد می گوید اما من از کسانی گله دارم که رسما این موضوع را اعلام کرده اند اما به آنها توهین نمی کنم ولی نمی دانم وقتی موضوعی سندیت ندارد چطور به خودشان اجازه می دهند در این مورد صحبت کنند.

حسینی در پایان و در خصوص دربی هشتاد و پنجم هم گفت: آن بازی شرایط خاص خودش را دارد. هر دو تیم تلاش می کنند و از جانشان مایه می گذارند تا این بازی را با پیروزی به پایان برسانند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.