کاپیتان تیم فوتبال سپاهان تأکید کرد که این تیم همچنان در لیگ برتر مدعی گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست.

حسن جعفری در مورد تساوی تیمش مقابل گسترش فولاد در تبریز به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: ما در این بازی صاحب توپ و میدان بودیم و می‌توانستیم به برد برسیم. گسترش فولاد هیچ فشاری را روی دروازه ما ایجاد نکرد و بیشتر به فکر انجام بازی دفاعی بود. من معتقدم که تیم ما مشکل گلزنی دارد و باید این مشکل را در بازی‌های آینده برطرف کنیم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال سپاهان در ادامه افزود: البته مشکل گل نزدن تیم ما به یک بازیکن مربوط نمی‌شود و همه بی‌دقت یا بدشانس هستیم. اگر موقعیت‌های ما در بازی‌های گذشته تبدیل به گل می‌شد قطعاً می‌توانستیم امتیازهای بیشتری بگیریم. در همین بازی با گسترش فولاد هم کاملاً مستحق برد بودیم، اما در نهایت به نتیجه تساوی رسیدیم.

جعفری در مورد اینکه آیا سپاهان امسال می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیرد، گفت:‌ ما قطعاً مدعی گرفتن سهمیه هستیم و نیاز به دو برد پیاپی داریم تا به رده‌های بالا صعود کنیم. یکی دیگر از مشکلات سپاهان این است که اکثر تیم‌ها مقابل ما دفاعی بازی می‌کنند و ما باید دنبال یک راه حل باشیم تا بتوانیم در چنین مسابقاتی به آنچه چیزی که می‌خواهیم، دست پیدا کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.