سکاندار بارسا از صد گله شدن مسی خوشحال است و برای اعجوبه تیمش آرزوهای بزرگ‌تری دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا پس از پیروزی بی‌دردسر تیمش مقابل المپیاکوس آرزو کرد لیونل مسی، ستاره آرژانتینی تیمش پس از صد گله شدن در این بازی به زودی تعداد گل‌هایش در لیگ قهرمانان را به عدد ۲۰۰ برساند.

او گفت: خوشحالم چون پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا اصلا آسان نیست.حریف ما دفاع بسته‌ای داشت و قصد داشت روی ضدحملات به گل برسد.در نیمه اول فرصت افزودن بر گل‌هایمان را داشتیم اما اخراج پیکه ما را به دردسر انداخت و روندمان را کند کرد.در مجموع بابت پیروزی خوشحال هستم چون با یک بازیکن کم‌تر هم در نیمه دوم خوب ظاهر شدیم و به حق خودمان رسیدیم.

او درباره شعارهای سیاسی هواداران در ورزشگاه در حمایت از استقلال کاتالونیا اظهار داشت: ما فقط به فوتبال توجه داریم و از این منظر، حمایت هواداران بارسلونا غرورآمیز و باعث خوشحالی است.مردم به استادیوم می‌آیند تا آنچه می‌خواهند را به زبان بیاورند اما مساله اصلی دیدن پیروزی تیمشان محسوب می‌شود. به عنوان سرمربی بارسا، مردم مختلف با دیدگاه‌های متفاوت را می‌پذیرم و مهم‌ترین موضوع برای من، شاد شدن هواداران با کسب پیروزی است.مسی صد گله شد و امیدوارم به زودی دویستمین گلش در این رقابت‌ها را جشن بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.