در شب پرگل پایتخت انگلیس، بزرگان فوتبال اروپا پیروز شدند و یوونتوس به سختی بازی باخته را برد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شب دوم هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا با تساوی پرگل چلسی و رم، برتری بارسلونا، بایرن‌مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن و یوونتوس پیگیری شد.

در گروه اول، منچستریونایتد با تنها گل راشفورد در دقیقه ۶۵ یک بر صفر در خانه‌اش بنفیکا را شکست داد. لوئیزائو از بنفیکا در دقیقه ۹۲ کارت قرمز گرفت.

در دیگر بازی این گروه بازل هم با گلزنی ژاکا در دقیقه ۲۹ و اوبرلین در دقیقه ۹۰، ۲ بر صفر، میزبانش زسکا مسکو را برد.

در جدول گروه اول، منچستریونایتد با ۹، بازل با ۶، زسکا مسکو با ۳ و بنفیکا بدون امتیاز اول تا چهارم هستند.

در گروه دوم، پاری‌سن‌ژرمن ۴ بر صفر در زمین اندرلخت پیروز شد. امباپه در دقیقه ۳، کاوانی در دقیقه ۴۴، نیمار در دقیقه ۶۶ و دی‌ماریا در دقیقه ۸۸ برای تیم پاریسی گل زدند.

در دیگر بازی این گروه، بایرن‌مونیخ در خانه ۳ بر صفر از سد سلتیک گذشت.مولر در دقیقه ۱۷، کیمیش در دقیقه ۲۹ و هوملس در دقیقه ۵۱ گل‌های میزبان را به ثمر رساندند.

با این نتایج، پاری‌سن‌ژرمن ۹ امتیازی بالاتر از بایرن ۶، سلتیک ۳ و اندرلخت بدون امتیاز در صدر قرار دارد.

در تنها بازی گروه سوم، رم و چلسی در یک بازی جذاب به تساوی ۳ بر ۳ دست یافتند. ابتدای چلسی میزبان به وسیله لوئیس در دقیقه ۱۱ و ازار در دقیقه ۳۷ پیش افتاد اما رم توسط کلاروف در دقیقه ۴۰ و ژکو در دقایق ۶۴ و ۷۰ به ۳ گل دست یافت و تا آستانه پیروزی پیش رفت. در نهایت «ازار» در دقیقه ۷۵ گل سوم و تساوی چلسی را به ثمر رساند تا بازی ۳ بر ۳ تمام شود.

در جدول گروه سوم، چلسی با ۷ امتیاز بالاتر از رم ۵، اتلتیکوی ۲ و قره‌باغ یک امتیازی در رده اول قرار دارد.

در بازی‌های گروه چهارم، بارسلونا مقابل المپیاکوس به راحتی ۳ بر یک پیروز شد. نیکولائو (بازیکن حریف) در دقیقه ۱۸، مسی در دقیقه ۶۱ و دینیه در دقیقه ۶۴ برای بارسا و نیکولائو در دقیقه ۹۰ برای المپیاکوس گل زدند. ضمن اینکه پیکه از بارسلونا در دقیقه ۴۲ از بازی اخراج شد.

یوونتوس در دقایق پایانی ۲ بریک مقابل اسپورتینگ لیسبون به برتری رسید.ساندرو در دقیقه ۱۲ با یک گل به خودی، اسپورتینگ را پیش انداخت اما یوونتوس توسط پیانیچ در دقیقه ۲۹ و مانزوکیچ در دقیقه ۸۴ به گل رسید و به سختی ۲ بریک پیروز شد.

در جدول گروه چهارم، بارسلونا با ۹ امتیاز صدرنشین است و یوونتوس با ۶، اسپورتینگ با ۳ و المپیاکوس بدون امتیاز در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.