دروازه‌بان پرسپولیس پس از شکست برابر الهلال پیامی در اینستاگرام خود منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس شب گذشته و در عمان با تساوی ۲-۲ مقابل الهلال متوقف شد تا از صعود به فینال لیگ قهرمانان باز بماند. دروازه‌بان پرسپولیس پس از شکست برابر الهلال پیامی در اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت:« خيلي دوست داشتيم بازي هاي آسيايي پايان خوبي داشته باشه و قهرماني رو تقديم هواداران كنيم ولي با بد شانسي تموم شد .

اين باخت تجربه خيلي بزرگي به ما داد و نگاه ما رو عوض كرد ، اين شكست مثل قهرمان نشدن دو سال قبل بود كه تيم در عين شايستگي با كم شانسي به هدفش نرسيد ولي مردانه جنگيد و با اقتدار قهرمان شد.

اين شكست نگاه ما رو به اوج برد و درس هاي زيادي داد ، مطمئن باشيد با تجربه اي كه كسب كرديم سال ديگه با اقتدار ميجنگيم واسه قهرماني.

بازي هاي آسيايي با همه خاطرات تلخ و شيرين به پايان رسيد ، مطمئنأ حضور شما هواداران عزيز و فهيم پرسپوليس در بازي هاي آينده دلگرمي زيادي واسه تكرار قهرماني ليگ و كسب قهرماني جام حذفي به ما خواهد داد.

وجود شما نعمت بزرگي هست و در بازي هاي آسيايي از نبود شما ضربه هاي زيادي خورديم و اميدواريم سال بعد مسابقات در حضور شما باشد نه اينكه اكثر مسابقات را در كشور هاي بيگانه برگزار كنيم.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۱ )