کولیبالی می‌گوید تیم ضعیف آنها قربانی داوری شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پنالتی اخراج بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان جنجال های زیادی به همراه داشته است. داور این بازی در صحنه ای که جلوی دروازه برخوردی میان بازیکن پرسپولیس و کولیبالی رخ داد ، در سوتش دمید ، کارت قرمز به این مهاجم داد و پنالتی گرفت.

سعید مظفری زاده کارشناس داوری ساکن ونکوور کانادا اعتقاد داشت تصمیم داور درست بوده و جریمه این خطا پنالتی بوده است. طبق قوانین جدید البته اشاره شده ممانعت از موقعیت صد درصد گل که رو به دروازه باشد مسیر بازیکن ف جریمه اش پنالتی و اخراج است. داور چنین تصمیمی گرفته درحالی که تصاویر تلویزیونی این گمان را ایجاد می کند که مهاجم پرسپولیس بعد از برخورد خودش را زمین هم زده است و چاشنی خطا را بیشتر کرده است.

کولیبالی بازیکن آفریقایی که در این صحنه اخراج شد، بعد از بازی به داوری انتقاد کرده و گفته:«این چه برخوردی است که با تیم های ضعیف می کنند. این درست نیست که این تصمیمات داوری را برای تیم های ضعیف می گیرند.»

اگر داور در آن صحنه اشتباه کرده باشد که شاید باید کمیته داوران در این باره تصمیمی جدی بگیرد اما اگر خلافش ثابت شود ، این بازیکن خارجی احتمالا روزگار سختی برای حرف هایش در پیش خواهد داشت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )