پرونده بازی‌های دو گروه‌ A و B مسابقات جام جهانی در محله گروهی بسته شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم, مسابقات مرحله گروهی جام جهانی فوتبال نوجوانان ۲۰۱۷ که به میزبانی هند در حال برگزاری است, امروز (پنجشنبه) با برگزاری مسابقات سوم تیم‌های گروه‌های A و B پیگیری شد. در رقابت‌های گروه A که تیم‌ها از ساعت ۱۸ به مصاف هم رفتند، غنا و هند که این دیدار با شکست ۴ بر صفر میزبان به پایان رسید. کلمبیا نیز با نتیجه ۳ بر یک از سد آمریکا گذشت.

در گروه A غنا و کلمبیا با ۶ امتیاز به عنوان تیم‌های اول و دوم مرحله بعدی صعود کردند و آمریکا نیز با ۶ امتیاز در رده سوم جدول ایستاد که برای صعود باید منتظر پایان دیدارهای مرحله گروهی باشد تا بلکه به عنوان یکی بهترین تیم‌های رده سوم راهی مرحله بعدی شود. هندِ میزبان نیز با سه شکست پیاپی و بدون امتیاز از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

در گروه B لیبی مقابل نیوزیلند با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد و ترکیه با همین نتیجه مغلوب پاراگوئه شد. در این گروه تیم‌های پاراگوئه و مالی به ترتیب با ۹ و ۶ امتیاز صعود کردند. نیوزلند و ترکیه نیز با یک امتیاز به ترتیب سوم و چهارم شدند.

این مسابقات فردا (جمعه) با برگزاری چهار دیدار دیگر از جمله بازی آخر تیم ایران در مرحله گروهی ادامه دارد که برنامه این بازی‌ها به شرح زیر است:

گروه C:

ایران - کاستاریکا/ ساعت ۱۵

گینه - آلمان/ ساعت ۱۵

گروه D:

نیجر - برزیل/ ساعت ۱۸

اسپانیا - کره شمالی/ ساعت ۱۸

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال نوجوان ایران پیش از این با کسب ۶ امتیاز صعود خودش را از این مرحله قطعی کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.