سرمربی استقلال خوزستان گفت: می‌توانستیم گل بزنیم و برابر پرسپولیس بازنده نباشیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عبدالله ویسی پس از شکست ۳ بر یک تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: در نیمه اول سه گل خوردیم، اما در ادامه بازیکنان ما با یک بازیکن کمتر بازی کردند. حتی می‌توانستیم گل بزنیم و بازنده نباشیم. بازی شرایطش طوری پیش می‌رفت که باخت سنگینی بدهیم، اما اینطور نشد. امیدوارم بتوانیم در بازی بعدی جبران کنیم.

وی در خصوص عملکرد خط دفاعی تیمش، اظهار داشت: تیمی که از ذوب‌آهن شش گل می‌خورد، مسلماً در خط دفاعی مشکل دارد، با این حال ما امروز توانستیم فضای بازی را بیشتر کنترل کنیم. باید روی ضعف‌های خود بیشتر کار کنیم و سعی خواهیم کرد در آینده نماینده خوبی برای استان خوزستان باشیم. فولاد و استقلال خوزستان هر دو نماینده استان خوزستان هستند و باید بتوانیم شرایط خوبی را برای فوتبال استان رقم بزنیم.

ویسی تصریح کرد: در حال حاضر تیم‌های زیادی در جدول ۷ امتیازی هستند و با یک برد می‌توانیم به میانه‌های جدول برسیم. باید این شرایط را پشت سر بگذاریم. ما تنها به یک پیروزی نیاز داریم و مطمئن باشید با یک برد، همه چیز عوض می‌شود. فراموش نکنید با یک تیم بزرگ در آسیا بازی کردیم و نباید انتظار زیادی از تیم ما داشت.

وی در مورد اعتراض خود به بازیکنان تیمش گفت: باید هم از عملکرد آنها ناراحت باشم. بازیکن باید بجنگد و دعوا کند. به آنها گفتم که همه جدال‌های ۵۰ - ۵۰ ها باید برای شما باشد اما در این بازی برای حریف بود. بارها گفتم که تیم ما ۲۰ تغییر داشته و نیاز به زمان دارد تا نتیجه بگیرد. بازیکنان ما جوان هستند و تجربه کسب کنند. باید پشت جوانان ایستاد و از آنها حمایت کرد. جوانان خوبی در تیم ما هستند و می‌بینیم بازیکنی مانند یونس دلفی با عملکرد خوب خود در جام جهانی، در جهان مطرح می‌شود.

سرمربی استقلال خوزستان با بیان اینکه تغییراتی در کارخانه صورت گرفته و مطمئناً در این تیم هم اثر خواهد داشت، اظهار داشت: در تعطیلات نیم‌فصل، ۵،۴ بازیکن از تیم ما جدا می‌شوند و ۵،۴ بازیکن جدید جذب می‌کنیم.

ویسی درخصوص وضعیت حکیم نصاری و طالب ریکانی و اینکه این دو بازیکن چه زمانی به تیم اضافه می‌شوند، خاطرنشان کرد: این دو، بازیکنان خوبی هستند اما وضعیت مدیریتی باشگاه هنوز مشخص نیست. تا زمانی که وضعیت مدیریتی باشگاه مشخص نشود، نمی‌توانیم تصمیمی برای آینده بگیریم.

وی درخصوص قضاوت داور بازی نیز گفت: درباره داوری نظر نمی‌دهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.