اهواز - پرسپولیس تهران در حالی در برابر استقلال خوزستان با سه گل به برتری دست یافت که گل های این تیم در طول هشت دقیقه وارد دروازه حریف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته نهم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را تیم قرمزپوش تهرانی با نتیجه سه بر یک به سود خود خاتمه داد.

* گل های این بازی را رضا کرملاچعب (۳۴) برای استقلال خوزستان و علی علیپور (۱۶ و ۱۸) شجاع خلیل‌زاده (۲۴) به ثمر رساندند.

* این بازی را محمدحسین زاهدی فرد با کمک آرمان اسعدی و محمد عطایی سوت زد و در آن موسی کولیبالی (۳۸) را از زمین اخراج کرد.

* استقلال خوزستان در این بازی با ترکیب: گودرز داودی، علیرضا زندوی، ابوالفضل علایی، موسی کولیبالی، عقیل کعبی، میثم دورقی، سلمان بحرانی (۵۶- سعید زارع)، حسین بهرامی، رضا کرملاچعب (۷۲- ابوالفضل محمدحسنی)، فرید بهزادی کریمی و جونیور مارینی (۶۳- سابا تاوادزه) بازی کرد.

* پرسپولیس تهران نیز در این بازی با ترکیب: بوژیدار رادوشوویچ، حسین ماهینی، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، سیامک نعمتی (۹۰- شایان مصلح)، گادوین منشا (۶۵- بشار رسن) و علی علیپور در برابر حریف صف آرایی کرد.

* پرسپولیس زخم خورده از بازی مقابل الهلال، از ابتدای دیدار با استقلال خوزستان پرانگیزه نشان می‌داد و در صدد بود تا با کسب سه امتیاز این مسابقه از کورس مدعیان قهرمانی لیگ خارج نشود. نمایش خوب پرسپولیسی‌ها در ۳۰ دقیقه ابتدایی این بازی که با اشتباهات مدافعان و دروازه‌بان تیم میزبان همراه شده بود، موجب شد تا شاگردان برانکو ایوانکوویچ طی هشت دقیقه سه بار متوالی توپ را درون دروازه آبی‌پوشان قرار دهند و شادی را به هوادرانشان هدیه کنند.

* تعداد هواداران پرسپولیس بیشتر از هواداران میزبان بود و پرسپولیسی‌ها زودتر از طرفداران استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر حاضر شدند.

* تعداد زیادی از طرفداران پرسپولیس از شهرها و استان‌های اطراف به ورزشگاه غدیر آمده بودند و به تشویق تیم محبوبشان پرداختند.

* گروهی از هواداران استقلال اهواز با در دست داشتن پلاکاردی خطاب به مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان از بدقولی وزیر ورزش در خصوص رفع مشکلات باشگاه استقلال اهواز گلایه کردند.

* عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان به همراه دستیارانش به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و با برانکو خوش وبش کرد.

* احسان علوان‌زاده، حسین ماهینی و محسن ربیع‌خواه سه بازیکن پرسپولیس بودند که پیش از شروع بازی به سمت نیمکت استقلال خوزستان رفته با نیمکت نشینان این تیم خوش و بش کردند.

* یکی از هواداران پرسپولیس که قصد عبور از فنس‌ها برای رفتن به سمت دیگر ورزشگاه را داشت از بالای فنس سقوط کرد و از ناحیه گردن دچار آسیب‌دیدگی شد. این تماشاگر به بیمارستان انتقال یافت.

* س از اخراج موسی کولیبالی بازیکن تیم استقلال خوزستان مربیان و نیمکت‌نشینان تیم در اعتراض به تصمیم داور به کنار زمین آمدند.

* موقع گرم کردن بازیکنان دو تیم کنار زمین افراد زیادی دیده می‌شدند که این مسئله با تعجب برانکو همراه شد. همه آنها از سرمربی پرسپولیس می‌خواستند که عکس یادگاری بگیرد که پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس با این مسئله مخالفت کرد و افراد غیرمسئول را از نزدیک برانکو دور کردند.

* رضل کرملاچعب زننده گل استقلال خوزستان به‌دلیل آسیب دیدگی در دقیقه ۷۲ تعویض شد و ابوالفضل محمدحسنی جای وی را گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.