سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: در دو بازی گذشته بدشانسی آوردیم و امیدوارم فردا پیروز شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از آبادان، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت طلاییه گفت: در دو بازی گذشته مهم‌ترین مشکلی که داشتیم، این بود که در ضربات آخر بدشانسی آوردیم. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. یک بازی که کرار پنالتی را گل نکرد و یک بازی هم هر چه زدیم گل نشد. در پنج بازی اول لیگ ما «پنج جدول» بودیم، اما این دو بازی ما را عقب انداخت.

وی افزود: برای این موضوع من یک مثال از لیگ امسال خودمان می‌زنم. پیکان در چهار بازی اول فقط دو امتیاز گرفت، اما الان جزو سه تیم بالای جدول است. به همین خاطر است که می‌گویم با یکی دو بازی خیلی نمی‌شود خیلی به جدول توجه کرد. من همیشه گفتم که لیگ فوتبال ایران مثل ماراتن است. تیم‌هایی موفق می‌شوند که آهسته و پیوسته بروند. در هفته گذشته سعی کردیم نقاط ضعف‌مان را تا جایی که می‌شود بپوشانیم. همچنین روی نقاط قوت‌مان هم کار کردیم. امیدوارم فردا هواداران آبادانی که به ورزشگاه می‌آیند، یک بازی خوب را ببینند که با توفیق و برتری ما به پایان برسد.

سرمربی صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که «آیا تیم‌تان برای دیدار فردا بازیکن مصدوم ندارد؟»، گفت: سالاری و حمیدی مصدوم هستند. مصدومیت عبدالله‌زاده هم به‌قدری شدید بود که او را همراه خودمان نیاوردیم و در لیست ۱۸ نفره قرار ندادیم. تکلیف نهایی‌ سالاری و حمیدی در جلسه صبح فردای ما با کادر پزشکی مشخص می‌شود. فردا باید ببینیم هستند یا خیر.

کمالوند در خصوص دیدارهای تدارکاتی که صنعت نفت در تعطیلات انجام داد، گفت:‌ می‌خواستیم در تعطیلات با یکی دو تیم بازی تدارکاتی انجام بدهیم، اما یکی مشکل که پیش آمد این بود که ما در آبادان فقط تیم نفت پالایش را داشتیم. چون جمعه هم بازی داشتیم، می‌خواستیم جمعه یا نهایتاً شنبه بازی تدارکاتی انجام بدهیم. تیم نفت پالایش هم روز دوشنبه بازی داشت و امکان نداشت که بتواند جمعه یا شنبه با ما بازی کند. با یکی دو تیم خوزستانی مثل نفت امیدیه هم تماس گرفتیم که عذرخواهی کردند و گفتند سنگین است چنین بازی انجام بدهند. ما هم باید بازی می‌کردیم. به هر حال طی دو دیدار به مصاف تیم امیدهای خودمان رفتیم. در این دیدارها هم فرصتی به‌دست آمد که بچه‌های امید خودمان را ببینیم و هم تقریباً بچه‌های خودمان را در شرایط مسابقه نگه داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.