سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: فکر نمی‌کردیم دیدار با گسترش فولاد تا این حد سخت شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجید جلالی پس از پیروزی یک بر صفر پیکان مقابل گسترش فولاد، گفت: اصلاً فکر نمی‌کردیم که این دیدار تا این حد سخت شود. حریف طوری بازی کرد که شرایط را رفته رفته سخت‌تر کرد. نمی‌توانستیم با نوع بازی حریف خودمان را وقف بدهیم. تنها راهش این بود که با تعویض‌هایی که انجام می‌دهیم، ریتم بازی را عوض کنیم که تا حد زیادی هم موفق به انجام این کار شدیم و به بازی‌مان شتاب دادیم و کلاً خوب بازی کردیم.

وی افزود: بازی خیلی سنگین و سختی بود. حریف خیلی فشرده و به بهترین شکل ممکن دفاع کرد. در ۸، ۷ دقیقه آخر به‌خاطر اینکه بازیکنان ما نگران بازی می‌کردند، گسترش فولاد دو سه فرصت داشت. این تیم از چیزی که من قبلاً دیده بودم، خیلی متفاوت‌تر بازی کرد و در کل خیلی تیم بهتری بود.

سرمربی تیم پیکان در پاسخ به این سوال که «آیا نیمکت‌نشینی امیرحسین صادقی فنی بود یا خیر»، گفت: این تصمیم کاملاً فنی است. قبل از بازی پرسپولیس امیر حسین (صادقی) خیلی منظم در تمرینات بود. من کاملاً از او راضی هستم. از صادقی ممنونم که باتجربه حضور در جام جهانی، روی نیمکت می‌نشیند و حتی به تیم کمک هم می‌کند. هم از صادقی و رحمان احمدی تشکر می‌کنم.

جلالی به تمجید از عملکرد داور دیدار پیکان - گسترش فولاد پرداخت و یادآور شد: داوری این دیدار ایده آل بود. داور بی‌نقص داوری کرد. به نظر او خیلی خوب قضاوت کرد. از کمیته داوران هم ممنونم که یک گروه داوری خوب را برای بازی‌های ما گذاشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.