سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: استقلال یک تیم بزرگ و دوست داشتنی با تاریخچه ای غنی است.

به گزارش خبرنگار مهر، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از بازی استقلال با فولاد خوزستان که بعدازظهر امروز پنجشنبه در سازمان لیگ برگزار شد، گفت: قبل از آنکه درباره بازی صحبت کنم، دوست دارم درباره تمرین و تجربیات اولیه ام برای شما صحبت کنم. خیلی خوشحالم که شما اینجا هستید. می دانم شغل شما باارزش است. شما پل ارتباطی بین تیم و تماشاگران هستید.

وی افزود: خوشحالم با هم خالصانه و دوستانه کار کنیم. همه چیز آخرش به فوتبال در ایران ختم می شود. هرچه فوتبالیست ها بهتر باشند تیم ملی شما هم قوی تر خواهد بود و سرمربی تیم ملی هم کارش راحتتر می شود برای انتخاب بازیکنان برای جام جهانی روسیه.

وی گفت: استقلال یک تیم بزرگ و دوست داشتنی با تاریخچه ای غنی است. من پیام های زیادی از خبرنگاران در آلمان می گیرم که می گویند دربی مهم است و دوست دارند به اینجا بیایند. می دانید که مهم است خودمان را برای خبرگزاری چطور جلوه بدهیم. انتخاب بنده به عنوان سرمربی استقلال در دنیا بازتاب مثبت داشت. باشگاه با این تماشاگران عالی که تا الان دیده ام، باعث افتخارم است که بخشی از این مجموعه باشم. باعث افتخارم است که بتوانم کمک کنم استقلال به جایگاه اصلی یعنی صدر جدول برگردد.

سرمربی استقلال ادامه داد: خودتان می دانید کار سخت است. ما یک هفته کار کرده ایم بدون ملی پوشان. حریف فردای ما تیم بسیار خوبی است. فولاد بسته بازی می کند. چیزی که نیاز داریم آرامش، اعتماد به نفس، جرات، صبر و شانس است. در آلمان می گویند خوش شانسی را باید به دست آورد. کار من در هفته گذشته بررسی این بود که ضعف استقلال چیست و چرا در این جایگاه قرار دارد.

ادامه دارد...

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )