کاپیتان بارسلونا می‌گوید بالا رفتن سنش به منزله به پایان رسیدن دوران بازیگری او نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکای اسپانیا، آندرس اینیستای ۳۳ ساله می‌گوید فکر نمی‌کند که به پایان دوران بازیگری‌اش رسیده باشد.

اینیستا که اخیراً قراردادی جدید را با بارسلونا امضا کرد و قرار است تا پایان حرفه‌اش در این تیم بماند، به رادیو کاتالونیا گفت: من همیشه موافق این نظریه هستم که هرچه بیشتر بازی کنید، بهتر می‌توانید به سطحی ایده‌ال برسید و احساسی خوب نسبت به خودتان داشته باشید، ضمن اینکه اعتماد به نفس‌تان در زمین بازی هم بالا می‌رود. راستش را بخواهید من امسال دچار افت‌ شده‌ام و روزهای سختی را سپری کردم اما همچنان مثبت‌اندیش هستم.

اینیستا ادامه داد: با ارنستو والورده (سرمربی بارسلونا) به صورت روزمره صحبت می‌کنم اما هنوز در مورد چیزی به عنوان مدیریت زمان بازی‌ام حرفی با او نزده‌ام. فکر نمی‌کنم که ۳۳ ساله شدن به منزله این باشد که شما دیگر نمی‌توانید بازی‌های زیادی انجام دهید. می‌دانم که یک بازیکن ۳۳ ساله برخی توانایی‌هایش در ۲۸ سالگی را ندارد اما برای من مهمترین چیز این است که احساس خوبی داشته باشم.

کاپیتان آبی‌و‌اناری‌ها درباره قرارداد جدیدی که با این تیم بسته است شفاف‌سازی کرد و اظهار داشت: درک می‌کنم که تیتر رسانه‌ها باید توجه‌ مردم را جلب کند اما اینگونه که شما درباره قرارداد (مادام‌العمر) من می‌گویید نیست. قرارداد من با بارسلونا فقط در زمینه فوتبالی است و زمانی که بازنشسته شوم دیگر هیچ تعهدی نسبت به باشگاه ندارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.