در دیدار اسپانیا و آلبانی پیکه هم هو شد و هم تشویق، اما تعداد کسانی که برای او سوت زدند بیشتر از کسانی بود که تشویقش کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی فوتبال اسپانیا در دیدار روز جمعه موفق شد آلبانی را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد و به جام جهانی روسیه صعود کند. اما نکته این بازی واکنش و رفتار هواداران با پیکه بود.

پیکه مدت‌هاست که توسط هواداران اسپانیا هو می‎شود و برایش سوت می‎زنند. این رفتار هم به دلیل طعنه‌های او به بازیکنان رئال مادرید و هم به خاطر حمایتش از استقلال کاتالونیا است. مدافع بارسا اما به تازگی در کنفرانسی مطبوعاتی توضیح داده بود که حامی استقلال کاتالونیا بودن تضادی با وفاداری او به تیم ملی ندارد و به همین دلیل انتظار داشت در این بازی رفتار هواداران متفاوت باشد.

این بار اما بعضی او را تشویق کردند و بعضی دوباره برایش سوت زدند که البته صدای معترضان بیشتر بود. وقتی گوینده ورزشگاه نام بازیکنان را معرفی می‎کرد همه بازیکنان اسپانیا تشویق شدند، اما زمانی که نام پیکه خوانده شد صدای سوت‌ها بیشتر از تشویق‌ها بود.

همچنین وقتی بازی شروع شد راموس سعی کرد با اعلام حمایت از پیکه و انگیزه دادن به او هواداران را هم مجبور به تشویقش کند. اما این اتفاق نیفتاد و با اولین تماس‌های بازیکن کاتالانی با توپ دوباره صدای سوت‌ها بلند شد.

اسپانیا حالا به جام جهانی صعود کرده و پیکه هم پیش از این اعلام کرده بود با وجود اعتراضات در این تیم خواهند ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.