تبریز – سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: بازی سختی با سیاه جامگان داریم و باید سه امتیاز این بازی را بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی عصر پنج شنبه در نشست خبری قبل از بازی تراکتورسازی با سیاه جامگان به خبرنگاران اظهار داشت: بازی فردا اهمیت بالایی دارد و سخت است ولی به ۳ امتیاز این مسابقه نیاز مبرم داریم.

وی سپس با تاکید بر اینکه برای گرفتن این ۳ امتیاز زحمت زیادی باید بکشیم، ادامه داد: مقابل تیم خوبی بازی داریم که ۴ امتیاز از ۶ امتیازش را خارج از خانه بدست آورده است.

گل محمدی در خصوص تیم سیاه جامگان نیز ابراز داشت: سیاه جامگان در ضد حملات خیلی خوب کار می کند و تمرکز خوبی در بحث دفاعی دارد که کار ما را سخت می کند.

وی با تاکید بر ضرورت حضور هواداران تیمش ادامه داد: همیشه به خصوص در هفته‌های ابتدایی شرمنده هواداران بودیم. بدون شک اصلی ‌ترین دلیل موفقیت ما در چند هفته اخیر حضور همین هواداران بوده است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به اینکه خوشبختانه در دو سه هفته اخیر نتایج بهتری کسب کردیم، افزود: ما فردا مقابل تیم خوبی بازی داریم که در بازی‌ها خارج از خانه خوب کار کرده و در ضدحمله‌ ها خوب کار می‌ کند.

وی با بیان اینکه تمرینات لازم را انجام داده ‌ایم و آماده بازی هستیم، افزود: مسائل فنی را به خوبی به بازیکنان توضیح داده ایم و باید فردا پیروز بازی باشیم.

گل محمدی همچنین ابراز داشت: ما زمانی که صاحب توپ هستیم تلاش می ‌کنیم حمله کنیم و از موقعیت ‌هایمان بهره لازم را ببریم ولی زمانی که توپ نداریم باید دفاع کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.