اهواز - سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: ما هنوز نتوانسته‌ایم مشکل گلزنی خود را حل کنیم و امیدوارم این مشکل را در بازی با فولاد مرتفع کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان در اهواز اظهار کرد: هر دو تیم در جام حذفی، حذف شده‌اند به همین دلیل برای کسب نتیجه خوب وارد این بازی شده‌اند و امیدوارم بازی خوبی را از سوی هر دو تیم شاهد باشیم.

وی افزود: از همان اول که وارد مربیگری در ایران شده‌ام به یاد دارم که همیشه شرایط سختی در اهواز داشته‌ام و این وضع نه به دلیل آب و هوا و گرد و غبار است بلکه به خاطر وجود تیم‌های خوبی است که این استان از آنها برخوردار است. وقتی فولاد را آنالیز کردیم متوجه شدیم آنها ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه هستند و این موضوع ترکیب بسیاری پیچیده‌ای را تشکیل داده است.

کرانچار در خصوص مشکل تیم سپاهان نیز گفت: ما در بخش گلزنی با مشکل مواجه هستیم و از ابتدای فصل تاکنون هنوز نتوانسته‌ایم این مشکل را حل کنیم. خوشبختانه برای بازی فردا بازیکن مصدومی در اختیار نداریم و انتظار داریم با یک نتیجه خوب اهواز را ترک کنیم هر چند فولاد هم به علت حذف شدن از جام حذفی مثل شیرزخمی، خطرناک است.

سرمربی تیم سپاهان با اشاره به اینکه تیم ما به علت جذب ۹ بازیکن در این فصل، یک تیم نوپا به حساب می‌آید، بیان کرد: ما تنها در بخش گلزنی مشکل داریم که باید این روند را در بازی با فولاد اصلاح کنیم.

کرانچار در خصوص علی کریمی بازیکن جدید سپاهان نیز گفت: وقتی این بازیکن جذب تیم دیناموزاگرب کرواسی شد من سرمربی تیم بودم ولی بعد از جدایی وی آنجا ماند. شاید یکی از مشکلات این بازیکن این بود که او فکر می‌کرد با آمادگی خوبی که در فوتبال ایران از خود نشان داده، می‌تواند در اروپا هم موفق باشد ولی چنین نیست. وقتی من سرمربی دینامو بودم دیدم او از نظر بدنی عقب است و با این شرایط او نمی‌توانست با هم پستی هایش رقابت کند.

وی ادامه داد: خودم خواستم که علی کریمی به سپاهان برگردد ولی حضور وی در اروپا نشان داد که اگر بازیکنان آمادگی بدنی بین‌المللی ندارد نباید به اروپا برود چرا که نمی‌تواند پا به پای آنها رقابت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان فردا ساعت ۲۰ در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.