باشگاه بارسلونا قصد دارد برای پس گرفتن پاداش تمدید قراردادی که به نیمار داده از او شکایت کند و آن رقم به اضافه مالیاتش را پس بگیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال بارسلونا از نیمار به خاطر عدم پایبندی به قرارداد شکایت خواهد کرد. این باشگاه می‎خواهد بازیکن برزیلی ۸.۵ میلیون یورو پاداشی که بعد از تمدید آخرین قرارداد از آن‌ها گرفته را بازگرداند. این مقدار ۱۰ درصد مالیات هم داشته که طبق اعلام رسمی باشگاه بارسا با این افزایش رقمی که نیمار باید پرداخت کند حدود ۹.۳ میلیون یورو خواهد بود.

در قرارداد قبلی نیمار بندی وجود داشته که در ازای تمدید قرارداد او از باشگاه مبلغی به عنوان پاداش تمدید دریافت خواهد کرد. او قراردادش را در ماه اکتبر با بارسلونا تمدید کرد و در تابستان جاری با پرداخت رقم فسخ قراردادش از باشگاه جدا شد و به پاری‌سن ژرمن پیوست.

همچنین در شکایت بارسا از نیمار آمده اگر خود بازیکن حاضر به پرداخت این رقم نشود، باشگاه جدیدش باید آن را پرداخت کند. این در حالی است که نیمار چندی پیش به سران بارسا حمله و از آن‌ها انتقاد کرده بود. از نظر او در بارسا مدیرانی فعالیت می‎کنند که شایسته پستشان نیستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.