فارغ از نتایجی که در روز نخستن هفته پنجم لیگ برتر رقم خورد، حضور سه بازیکن خارجی در صدر جدول گلزنان از نکات جالب توجه این بازی‌ها بود.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر با انجام ۴ بازی پیگیری شد که در این چهار بازی نتایج جالبی به دست آمد. از جمله شکست‌های خانگی استقلال و سایپا مقابل پدیده و تراکتورسازی و بازگشت جالب توجه صنعت نفت مقابل ذوب آهن در آبادان و حتی توقف خانگی سپاهان مقابل سپیدرود.

اما از نکات جالب توجهی که بعد از بازی‌های روز گذشته می‌توان به آن اشاره کرد، رسیدن سه بازیکن خارجی و سه بازیکن سیه چرده خارجی به صدر جدول گلزنان لیگ برتر است.

با دو گلی که آگوستو سزار مهاجم برزیلی صنعت نفت در بازی روز گذشته برای طلایی پوشان نفت در آبادان زد، این بازیکن توانست خودش را در کنار هم تیمیش لوسیانو پریرا و آلوز نانگ از تیم پارس جنوبی جم قرار گیرد.

هرچند در پایان هفته چهارم خیلی زود است برای شناختن مدعیان آقای گلی، اما عملکرد این سه بازیکن را می‌توان نشانه‌هایی یافت برای آن که آنها می‌توانند برای آقای گلی لیگ برتر با یکدیگر رقابت داشته باشند. هرچند به نظر می‌رسد باید گادوین منشا دیگر بازیکن خارجی و سیه چرده شاغل در فوتبال کشورمان و البته مهدی طارمی را هم به این جمع اضافه کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.