ستاره پیشین باشگاه بارسلونا درباره ترانسفر نیمار اظهار نظر کرده و مدعی شده برایش عجیب است که بازیکنی بخواهد از بارسلونا جدا شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، ژاوی هرناندز هافبک اسطوره‏ای سابق تیم فوتبال بارسلونا، در گفتگویی با نشریه لوپاریزین فرانسه درباره موضوع جدایی نیمار از بارسا و پیوستنش به پاری‎‏سن ژرمن صحبت کرده است.

ستاره سابق بارسا مدعی شده که از تصمیم نیمار متعجب است. وی گفت: این یک تصمیم است و باید به آن احترام گذاشت. این یک انتخاب شخصی بوده است. این روزها بازیکنان به تیم‎هایی می‏‌روند که بیشتر از همه برای خریدنشان پافشاری کند اما هیچکس تصور نمی‎‏کرد او از بارسا برود.

ژاوی در ادامه گفت: عجیب است که بازیکنی نخواهد در بارسلونا بماند. به ندرت چنین چیزی پیش می‎آید. از سالی که فیگو بارسا را ترک کرد تا به رئال برود ۱۷ سال می‎گذرد. حالا هم نیمار خودش این انتخاب را کرده است. نمی‎دانم چطور اتفاق افتاد، مذاکره شده بود، توافق شده بود یا چیز دیگری اما رکورد نقل و انتقالات شکسته شد.

او همچنین گفت: درک می‎کنم که هواداران از نیمار به این دلیل ناراحت هستند که توضیحی نداد، او بدون هیچ کنفرانس مطبوعاتی بارسا را ترک کرد، اما همین است و کاری نمی‎شود کرد. باید ببینیم برای پاری‎سن ژرمن چه خواهد کرد. چیزی که مطمئنم این است که بارسا توقع نداشت پاری سن ژرمن ۲۲۲ میلیون یورو برای او بپردازد. حالا باید برای این پول برنامه‎ریزی کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.