تمرین تیم فوتبال استقلال باز هم پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا منصوریان روز پنجشنبه با چهره‌ای شاد و خوشحال به کنفرانش خبری دیدار با استقلال خوزستان آمد و بعد از پاسخ به سوالات خبرنگاران با آنها شوخی کرد و حتی عکس یادگاری هم با آنها گرفت!

سرمربی تیم استقلال که در نشست خبری از استقلال رویایی و مد نظرش صحبت کرده و وعده داده بود مقابل استقلال خوزستان تیمی سراسر هجومی و رویایی را رونمایی می‌کند پس از پایان صحبت‌هایش در جمع خبرنگاران ایستاد و مشغول گپ با تعدادی از آنها شد.

وی در جمع آنها در خصوص بسته بودن تمرینات استقلال اعلام کرد که از بعد از بازی با استقلال خوزستان تمرینات را برای رسانه‌ها باز خواهد کرد اما ظاهرا تساوی و توقف آبی‌پوشان و کسب ۱ امتیاز از ۲ بازی نظر سرمربی آبی‌پوشان را دوباره عوض کرده است.

سرمربی تیم استقلال که هنوز به این نتیجه نرسیده برگزاری تمرینات پشت درهای بسته هیچ کمکی به پرویز مظلومی نکرد و عاقبت مربی با لقب سوبله چوبله را خانه نشین کرده بهترین راه را برای روبه رو نشدن با مردم و رسانه‌ها بستن تمرینات می‌بیند. او تمرین را به شکلی می‌بندد که افرادی بله‌قربان‌گو در تمرینات حضور داشته باشند و مرتب از لقب بر بدخواه منصوریان لعنت استفاده کنند!

به هر حال با تصمیم منصوریان تمرین امروز استقلال هم پشت درهای بسته برگزار می‌شود چه بسا که شاید این اتفاق مثل هفته گذشته ادار باشد، اتفاقی که در نهایت منجر به توقف خانگی استقلال مقابل استقلال خوزستان شد!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.