برای رسیدگی به حق خانواده قربانیان حادثه سقوط هواپیمای شرکت ژرمن وینگز نیاز به ۵ هزار امضاست.

به گزارش خبرگزاری مهر، هواپیمای ایرباس A۳۲۰ شرکت هواپیمایی ژرمن وینگز با ۱۵۰ مسافر در تاریخ ۴ فروردین‌ماه ۹۴ زمانی که فرودگاه شهر بارسلون را به سمت دوسلدورف ترک کرد، با حرکت عامدانه کمک خلبان آلمانی به نوک کوه‌های آلپ برخورد و به دره سقوط کرد. تمام ۱۵۰ مسافر این هواپیما از جمله میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی، دو خبرنگار ورزشی ایرانی شاغل در خبرگزاری تسنیم و روزنامه وطن امروز که برای پوشش دیدار ال‌کلاسیکو راهی شهر بارسلون شده بودند جان خود را در این حادثه از دست دادند و حتی بقایای آنها نیز باقی نماند.

پس از گذشت بیش از دو سال از این حادثه و شکایت خانواده‌های قربانیان از شرکت هواپیمایی ژرمن وینگز و لوفت‌هانزا، این دو غول هواپیمایی دنیا از پرداخت غرامت به خانواده قربانیان امتناع می‌کنند که همین مسئله موجب ناراحتی خانواده قربانیان که بیشتر آنها آلمانی هستند، شده است. به همین دلیل برای رسیدگی دوباره به این پرونده، خانواده قربانیان این حادثه به دنبال جمع‌آوری ۵ هزار امضا از سراسر مردم دنیا هستند تا بار دیگر این پرونده به جریان بیفتد.

شهروندان ایرانی نیز برای جلوگیری از ضایع شدن حق خانواده دو خبرنگار ایرانی با رفتن به سایت جمع‌آوری امضا برای به جریان افتادن دوباره این پرونده، می‌توانند در مدت زمان کوتاهی این درخواست را امضا کنند. برای امضای این درخواست اینجا را کلیک کنید تا وارد سایت مورد نظر شوید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.