ماسیمیلیانو آلگری درباره تاکتیکش برای فینال لیگ قهرمانان و بازی مقابل رئال مادرید و این که یوونتوس نتوانست در آن بازی موفق شود و ۴ بر یک شکست خورد توضیح داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال یوونتوس در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا که چندی پیش در کاردیف ولز برگزار شد با نتیجه ۴ بر یک مقابل تیم فوتبال رئال مادرید شکست خورد. این در حالی بود که این تیم تا پیش از بازی فینال در ۱۲ بازی تنها ۳ گل خورده بود و اکثر کارشناسان شانس آن‌ها را برای قهرمانی بیشتر می‌‎دانستند.

آلگری، سرمربی یوونتوس، بعد از گذشت مدتی از آن بازی در گفتگو با اسکای اسپرتس صحبت کرده و درباره تاکتیک‌هایش توضیح داده است: برنامه این بود که درنیمه اول از حریف پیش بیفتیم، اگر نشد نهایتا تا دقیقه ۶۰ از حریف پیش افتاده باشیم. وقتی دو سال پیش رئال مادرید را شکست دادیم، فصل بسیار متفاوت بود، ما هم گزینه‌های بیشتری داشتیم و توانستیم در نیمه دوم بازی را تغییر دهیم. اما این فصل کارمان را فقط با یک سبک فوتبال ادامه دادیم و بعد آن را تغییر دادیم که سبک جدیدمان باعث شد انرژی زیادی از دست بدهیم.

آلگری در توضیح این که کجای برنامه‌اش ایراد داشت گفت: حساب این را نکرده بودم که مارکو پیاکا شاید مصدوم شود، چون مدام در حال پیشرفت بود. اما او بازیکنی بود که در اروپا و مخصوصا بازی‌های حذفی می‌توانست کمک زیادی به تیم ما بکند. این که پیاکا مصدوم باشد باعث می‌شود که من به دیگر بازیکنان فشار بیشتری وارد کنم و به همین دلیل در پایان تاوانش را هم دادیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.