سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران می‌گوید همه بازیکنان تلاش می‌کنند تا در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیرحسین پیروانی سرمربی تیم ملی جوانان ایران در حاشیه مراسم بدرقه کاروان ایران به جام جهانی درباره عدم حضور رضا کرملاچعب در تیم ملی اظهار داشت: ما مجبور شدیم شخص دیگری را جایگزین کنیم، چرا که او به دلایل مختلفی نتوانست در اردوهای تیم ملی شرکت کند، اما امروز در مراسم بدرقه حضور داشت و انرژی خود را تقسیم کرد، او درس بزرگی به ما داد، چرا که وی یکی از بازیکنان توانمند تیم ملی است که کاپیتان اول تیم بود و همه بچه‌ها او را دوست دارند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شما با کی‌روش هم مشورت کردید، گفت: یک هفته پیش با او یک جلسه طولانی داشتم، بارها گفته‌ام کی‌روش مانند یک کتاب وزین است که باید از او استفاده بیشتری شود، من در حد بضاعت خودم به صورت محسوس یا نامحسوس با او ارتباط گرفتم، مشورت کردم و کی‌روش هم از تجربیات بین‌المللی‌اش به من گفت. آنجا که نیاز بود با کی‌روش در میان گذاشتم.

پیروانی درباره مراسم بدرقه خاطرنشان کرد: مراسم خوبی بود، مهمتر اینکه چهره های دوست‌داشتنی که افتخارآفرینی کرده بودند و حالا موی سفید کرده‌اند، حضور داشتند، بچه‌ها هم دور هم جمع شدند و با یک انرژی مثبت فردا عازم مسابقات خواهند شد.

سرمربی تیم ملی جوانان درباره حضور نورافکن در تیم ملی یادآور شد: پس از کش و قوس‌های فراوان، روز گذشته با منصوریان که از مربیان خوشنام ایران است تماس تلفنی گرفتم، او راحت پذیرفت که نورافکن در تیم جوانان باشد، او بزرگ‌منشانه برخورد کرد و ما هم زمان داشتیم تا او به ما اضافه شود.

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که از حریفان تیم ملی شناخت دارید، گفت: بله، از یک ماه پیش معلوم شد حریفان ما چه کسانی هستند، زامبیا قهرمان آفریقاست و کاستاریکا هم تیم خوبی به شمار می‌رود. پرتغال دیگر حریف ماست که در رده جوانان، پرافتخارترین تیم جهان است، عدم حضور برخی تیم‌ها نشان می‌دهد کیفیت بازی‌ها بالاست، من قول صعود نمی‌دهم، اما با تمام داشته‌هایم تلاش می کنم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

پیروانی در پایان درباره دیدارهای دوستانه ملی‌پوشان با سنگال یادآور شد: سنگال یکی از تیم‌های مدعی است، ما بازی خوب و تاکتیکی مقابل این تیم داشتیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.