مدیرعامل باشگاه بارسلونا به صورت رسمی از باشگاه مالاگا و مالک این باشگاه شکایت می‌کند. وی از پیغام اخیر شیخ قطری بسیار خشمگین است.

به گزارش خبرگزاری فارس، مالک باشگاه مالاگا اسپانیا به خاطر پیغام توهین آمیز خود در صفحه توییتر به شدت مورد غضب و خشم رسانه‌های کاتالونیا و مقامات باشگاه بارسلونا قرار گرفته است.

مادریدی بودن میشل، سرمربی مالاگا و سرنوشت ساز بودن بازی این تیم برابر رئال مادرید و البته دا من زدن به آتش شایات توسطظ لوئیس انریکه دست به دست هم داد تا شیخ قطری عبدالله بن ناصر بن عبد الله احمد آل ثانی مالک باشگاه مالاگ پاسخی توهین آمیز علیه جو سازی بارسلونا در فضای مجازی منتشر کند.و

بارتومئو مدیر عامل باشگاه بارسلونا اما در این خصوص گفته است: از مالک و باشگاه مالاگا شکایت خواهم کرد و در این خصوص با مقامات کمیته انضباطی جلسه خواهم داشت. قهرمانی بارسلونا به هیچ تیمی وابسته نیست و ما همیشه قهرمانیم.

مالک مالاگا شب گذشته در توئیتر و در پاسخ به درخواست یک هوادار بارسلونا که از او خواسته بود کاری کند مالاگا در هفته آخر رئال مادرید را شکست دهد گفت: تفاله‌های کاتالونیایی پس از دروغ هایی که به میشل نسبت دادند، حتی بوی قهرمانی نیز به مشام شان نخواهد خورد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )