سرمربی قرمزها می‌گوید: «متاسفانه از تراکتور امتیاز کم می شود.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در آستانه سفر تیمش برای بازی با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی می دهد.

آقای برانکو در آستانه بازی الهلال قرار دارید. این دیدار برای ایرانی ها بیشتر مهم است...

بله، خب الهلال شب گذشته موفق شد ۴ گل در لیگ عربستان بزند. آنها بازیکنان خوبی دارند. ملی پوشان زیادی هم در این تیم هستند. سطح شان بالاست. الهلال روی نیمکت هم کلی بازیکن دارد، درست برعکس ما. دو بازیکن جوان مان را در این بازی در اختیار نداریم ولی در دبی کنار تیم خواهند بود.

شما هم توانستید سپاهان را در لیگ برتر ببرید.

بله، بازی خیلی سخت و سنگینی برای ما بود. ۴ روز بعد از دربی بازی کردیم. به نظر من این یک دربی جدید بود. بچه ها از لحاظ روحی و فیزیکی تخلیه شده بودند. با این حال بردیم و من به بچه ها بابت این برد تبریک می گویم. سپاهان تیم خوبی است. این تیم توانسته بود در تبریز تراکتورسازی را شکست دهد. آنها در خارج از خانه خیلی خوب بازی می کنند. ما در این مسابقه مسلط تر بودیم. البته اشتباهاتی هم داشتیم، مثل پنالتی ای که به آنها دادیم. سپاهان اصلا برای مساوی نیامده بود. آنها برای هیچ یا همه چیز آمده بودند.

امسال رفت و برگشت سپاهان را بردید.

شاید بعد از ۳۰ سال است که پرسپولیس رفت و برگشت سپاهان را برده است. به خاطر همین به بازیکنانم تبریک ویژه می گویم. با این حال چیزی که هر دفعه مرا خوشحال می کند، حمایت هواداران است و دیروز بیش از ۷۰ هزار نفر آمده بودند. همدلی خوبی بین هواداران و بازیکنان به وجود آمده است.

روی پنالتی دوم، بین رامین رضائیان و مهدی طارمی هم اختلاف لفظی پیش آمد.

من اصلا حواسم به این صحنه نبود ولی این رفتارها را تائید نمی کنم. من از زیبایی این گل لذت بردم اما به نظرم این گل ریسک بود و از نظر بازی جوانمردانه درست نیست.

این درست است که طارمی را در بازی الهلال نخواهید داشت؟

بله، این مشکل برای ما وجود دارد. البته هنوز منتظریم تا پاسخ نهایی را به ما بدهند. ولی اگر مهدی نباشد علیپور را به جای او در ترکیب می گذاریم.

البته می گویند طارمی محرومیتش را در لیگ سپری کرده است.

این موضوع به آن ربطی ندارد چون مسابقات داخلی و بین المللی ربطی به هم ندارد. من نمی دانم چرا او را از بازی با پدیده در فصل قبل محروم کردند چون طارمی باید از همان مسابقات آسیایی محروم شود.

علی کریمی هم از تیم حمایت می کند. او در بازی سپاهان کنار تیم بود...

من خوشحال هستم که چنین حمایتی را از بازیکنان سابقمان داریم. آنها واقعا عضو خانواده پرسپولیس هستند چون هر لحظه با پرسپولیس زندگی می کنند. هیچ چیزی برای انها سخت نیست چون تاریخ پرسپولیس را نوشته اند و بهترین روزها را رقم زدند. این تیم فعلی هم این شانس را دارد که تاریخ را بنویسد.

در بازی سپاهان چند بازیکن شما کارت گرفتند و بازی نفت را از دست دادند.

ما اگر از نفت ببازیم که قهرمانی را از دست نمی دهیم چون ۱۰ امتیاز استقلال بالاتر هستیم. درباره کارت زردها نیز باید بگویم که برخی از آنها احمقانه است و نباید باشد. با این حال بازی ما اینطور است که ما تهاجمی و جنگنده بازی می کنیم.

تراکتورسازی در حال حاضر رقیب شما به حساب می آید؟

متاسفانه از تراکتورسازی ۸ امتیاز کسر خواهد شد. من که مطمئن نیستم اما طبق قانون فیفا باید این امتیاز را از آنها کم کنند. طبیعی است که تراکتورسازی قبل از این ماجرا رقیب اصلی ما بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.