سرمربی تاسیسات دریایی گفت: هرچقدر می‌بریم، اما به‌خاطر گاف‌های اول فصل به صدر جدول نمی‌رسیم!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، وحید شمسایی بعد از دیدار تیمش مقابل تیم دانشگاه آزاد در لیگ برتر فوتسال گفت: می‌دانستیم بازی سختی است چون حریف انتحاری بازی می‌کند تا سقوط نکند. آنها دو گل جلو افتادند اما تجربه ما چربید، هرچند ریسک‌مان هم جواب داد.

وی در مورد داوری گفت: همان‌طور که من هم پاس اشتباه می‌دهم و توپ برای حریف گل می‌شود، داور هم اشتباه می‌کند، اما اشتباهات آنها سهوی است.

شمسایی گفت: از بازیکنانم در نیمه دوم به‌شدت راضی‌ام چون آنها تلاش خود را کردند هرچند که شأن ما اینجای جدول نیست و امیدوارم بازیکنان قدر تأسیسات بزرگ را بدانند.

سرمربی تأسیسات دریایی در مورد اینکه شنیده می‌شود یکی از بازیکنان این تیم با هماهنگی به وسط بازی پریده است، گفت: اگر کسی این کار را بکند سرش را می‌بُرم. اینجا تأسیسات دریایی، افتخار آسیا با مدیران کشوری و لشکری است و من بخش خصوصی نیستم که برای برد و باخت هر کاری بکنم. اینجا دولتی است و اگر کسی از این کارها بکند، از روی زمین او را برمی‌دارم و تیم را تعطیل می‌کنم، فیلم هندی هم بازی نمی‌کنم. اگر بخواهیم ناجوانمردانه بازی کنیم تیم را تعطیل می‌کنم، هرچند که به جان سه دخترم قسم، چنین هماهنگی نبود و اگر بفهمم قطعاً برخورد می‌کنم.

وی در مورد حضور در تیم منتخب جهان و همبازی شدن با گیگز و مالینی گفت: با رایان و پائولو قرار داشتیم برویم لبنان بازی کنیم! اما خارج از شوخی من نماینده ایران هستم و فرقی نمی‌کند با چه کسی همبازی شوم. به لبنان می‌روم تا بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.

شمسایی در مورد وضعیت تیمش گفت: هرچقدر می‌بریم، اما به‌خاطر گاف‌های اول فصل به صدر جدول نمی‌رسیم.

وی در پایان در مورد تمدید قرارداد ناظم‌الشریعه با تیم ملی فوتسال گفت: این‌قدر که ما در مورد ناظم صحبت کردیم خودش با فدراسیون صحبت نکرده! امیدوارم مراحل برای سربلندی تیم ملی یکی یکی با موفقیت طی شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.