تیم فوتسال دانشگاه آزاد که حضوری یکباره و غیر قابل پیش بینی در لیگ برتر فوتسال داشت، با گذشت ۱۶ هفته از مسابقات لیگ وضعیت خوبی ندارد و با ۴ امتیاز در قعر جدول این رقابتها جا خوش کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تنها پنج روز به آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال مانده بود که امتیاز تیم شهید منصوری قرچک به صورت رسمی به تیم دانشگاه آزاد منتقل شد تا دانشگاه حضوری یکباره در مسابقات لیگ برتر داشته باشد.

مسئولان تیم دانشگاه در حالی تیم خود را روانه لیگ کردند که بعد از چند روز با حسین شمس برای سرمربیگری به توافق رسیدند ولی در بحث بازیکن، شانس زیادی برای جذب نفرات جدید و تقویت تیم نداشتند.

نتایج بد دانشگاه آزاد در هفته های نخست موید این موضوع بود که این تیم کار سختی برای باقی ماندن در لیگ برتر دارد. شاگردان شمس در بازی اول با ۵ گل مقابل شهرداری ساوه شکست خوردند و بازی دوم به یاسین پیشرو را هم واگذار کردند. نتایج بد دانشگاه آزاد تا جایی پیش رفت که این تیم تا پایان هفته شانزدهم، فقط یک برد و یک مساوی به دست آورده و با ثبت ۱۴ شکست، دریافت ۶۳ گل و با ۴ امتیاز قعرنشین است.

حسین شمس در هفته های ابتدایی لیگ اعلام می کرد که فرصتی برای بستن تیم و جذب بازیکن نداشته است و این نقطه ضعف را در تعطیلات لیگ در خلال مسابقات جام جهانی برطرف می کند. ادامه ناکامی های دانشگاه در نیم فصل اول، باعث شد تا شمس به تعطیلات نیم فصل اول لیگ برتر پناه ببرد و اعلام کند در نقل و انتقالات نیم فصل با جذب چند بازیکن، به مشکلات دانشگاه پایان خواهد داد؛ مشکلی که حتی با در اختیار گرفتن مهره های جدید ادامه یافت و دانشگاه در هر دو بازی دور برگشت هم مقابل حریفانش مغلوب شد.

با جدایی حسین شمس از دانشگاه آزاد، ناصر صالح به عنوان سرمربی غیررسمی دانشگاه انتخاب شد ولی توافق نهایی بین طرفین حاصل نشد تا دانشگاه بدون سرمربی جدید و با همان کادر قبلی کار را جلو ببرد. در صورت تداوم این روند، دانشگاه آزاد را گزینه اصلی سقوط به لیگ دسته اول و مردودی در این رقابتها دانست؛ تیمی که ظرفیت لیگ برتری شدن را نداشت و صرفا با خرید امتیاز یک تیم دیگر و با تک ماده خودش را به سطح اول فوتسال ایران رساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.