مربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: ما خداداد عزیزی را کنارمان نداشتیم و اگر او را داشتیم، شرایط مان مقابل پرسپولیس متفاوت می‌شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، خداداد عزیزی پس از شکست ۳ بر صفر مقابل پرسپولیس به نشست خبری نیامد و مرتضی شفیعی مربی سیاه جامگان به سالن نشست خبری آمد و اظهار داشت: این برد را به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: در روزی که خوب نبودیم این نتیجه رقم خورد. خداداد عزیزی را کنار خط نداشتیم اگر او بود شرایط خیلی فرق می‌کرد. او برای ما بمب روحیه است. در نبود عزیزی به مشکل خوردیم.

مربی سیاه‌جامگان تاکید کرد: فقط چهار پنج بازیکن ما تجربه بازی در این جو را داشتند و ما تلاش خودمان را کردیم اما بازنده شدیم. خوب نبودیم. فوتبال همین است.

وی در مورد تقویت تیم در نیم فصل گفت: چون از وسط راه تیم را تحویل گرفته بودیم. این تیم توسط کاظمی بسته شده بود. در آن مقطع نمی‌توانستیم تیم را تقویت کنیم و عزیزی برنامه خاص خودش را دارد و چند بازیکن مد نظرش را دارد اما چون این مساله قطعی نشده به طور صدرصد حرفی بزنیم.

*مدیر رسانه‌ای تیم سیاه جامگان در نشست خبر ی اعلام کرد بابت غیبت سرمربی تیم ما در نشست عذرخواهی می کنم ابتدا به ما گفتند تنها کسی که می‌تواند در نشست حاضر شود خداداد عزیزی است اما سپس در یک ساعت مانده به نشست گفتند تنها کسی که نمی‌تواند در نشست حاضر شود خداداد است و به همین دلیل در نشست خبری پیش از بازی شرکت نکردیم. من از طرف فدراسیون از شما رسانه ها عذرخواهی می کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.