مهاجم آرژانتینی نراتزوری از رویکردی که اینتر پس از دریافت گل پیدا می‌کند، انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائورو ایکاردی پس از شکست ۲ بر یک شب گذشته (پنجشنبه) اینتر برابر ساوتهمپتون در چارچوب مرحله گروهی لیگ اروپا به شبکه تلویزیونی «اسکای ایتالیا» گفت: ما نیمه اول بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و حتی در نتیجه هم پیش افتادیم، اما زمانی که گلی دریافت می‌کنیم، درست مثل این است که دنیای ما به قهقرا می‌رود. این اتفاقا در این بازی هم رخ داد و گل دوم را هم به شکل عجیبی خوردیم.

وی افزود: اگر می‌دانستیم که مشکل از کجاست، می‌‌شد که فوراً شرایط را تغییر داد، چون همه ما می‌خواستیم که بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. با این شرایط صعودمان به دور بعد دشوارتر شد، اما هنوز هم شانس صعود داریم. حرف زیادی برای گفتن ندارم و فقط می‌توانم بگویم که لحظات بدشناسی را تجربه می‌کنیم و اوضاع خوب پیش نمی‌رود. باید هر کاری که از دست‌مان ساخته است را برای تغییر اوضاع انجام دهیم.

مهاجم آرژانتینی نزاتزوری همچنین در اشاره به اخراج اخیر فرانک دی‌بوئر از سرمربیگری اینتر تأکید کرد: به نظرم این مربی است که همیشه تاوان پس می‌دهد، چون اخراج ۲۵ بازیکن غیرممکن است. همیشه گفته‌ام که زمانی که مربی از تیم کنار گذاشته می‌شود، دلیلش این است که بازیکنان بهترین عملکرد خود را نتوانسته‌اند به نمایش بگذارند. به هر حال حالا باید با استفانو وِچی (سرمربی موقت اینتر) به کارمان ادامه بدهیم و ببینیم باشگاه چه تصمیمی خواهد گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.