سرپرست کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال گفت: بحث قهر و آشتی بین من و کی‌روش مطرح نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر عابدینی پس از نشست با کارلوس کی‌روش در محل فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشکلاتی وجود دارد که سرمربی تیم ملی باید آنها را بپذیرد تا حل شود. یکی از این باورها این است که کی‌روش هیچ دشمنی ندارد و هیچ‌کدام از ما با او دشمن نیستیم. تصور کی‌روش این است که ما به‌طور حساب‌ شده با او دشمنی می‌کنیم. من در هیچ تیمی نیستم و علیه کی‌روش کار نمی‌کنم.

سرپرست کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون در واکنش به اینکه کارلوس کی‌روش پس از حضور در فدراسیون فوتبال و نیامدن وی به این فدراسیون او را بی‌شهامت خطاب کرد، عنوان کرد: اجازه دهید کی‌روش هرچه می‌خواهد بگوید. چنین چیزی نیست. من به فدراسیون دعوت نشده بودم که بخواهم در محل فدراسیون حاضر شوم.

وی در مورد جلسه امروزش با سرمربی تیم ملی نیز گفت: ما به‌طور مفصل درباره همه چیز صحبت کردیم.

عابدینی در پاسخ به این سؤال که آیا در پایان این جلسه با کی‌روش آشتی کرده است، گفت: بحث قهر و آشتی مطرح نیست. ما قهر نبوده‌ایم که بخواهیم آشتی کنیم. کی‌روش برای تیم ملی و ما هم برای فوتبال کار می‌کنیم.

سرپرست کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال درباره فسخ قرارداد شرکت البسه‌های ورزشی جیووا و غرامت ۱۰ میلیارد تومانی که فدراسیون فوتبال باید بپردازد، یادآور شد: این رقم را از کجا آورده‌اید؟ ما از جیووا شکایت کرده‌ایم نه آنها از ما.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )