بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: علت محرومیتم از حضور در تمرینات تیم پیکان را نمی‌دانم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، باشگاه پیکان عصر امروز اعلام کرد که بهادر عبدی به علت رفتار غیرحرفه‌ای حق حضور در تمرینات تیم را ندارد و در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفته است.

فرهاد پورغلامی مربی پیکان در مورد علت این تصمیم به فارس گفت: ما دوست نداریم در مورد این مسائل صحبت کنیم. به هر حال یکسری اتفاقات درون خانواده رخ می‌دهد و ما هم در خانواده حل خواهیم کرد و نمی‌خواهیم رسانه‌ای کنیم.

بهادر عبدی نیز در واکنش به این تصمیم باشگاه خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم چه کاری کرده‌ام. رفتار غیرحرفه‌ای انجام نداده‌ام. عصر امروز طهماسبی با من تماس گرفت و این خبر را به من داد و من هم اعلام کردم که تابع تصمیمات باشگاه هستم حالا باید در باشگاه حاضر شوم و در این مورد صحبت کنم که توضیحات کامل را هم خواهم داد.

وی ادامه داد: ما پس از اینکه تمرینات‌مان تعطیل شد اتفاق خاص دیگری رخ نداد و علت این تصمیم از سوی باشگاه را نمی‌دانم. هر توضیحی که نیاز باشد خواهم داد.

بازیکن پیکان در مورد اینکه شاید این تصمیم به خاطر مصاحبه او پس از دیدار مقابل استقلال مبنی براینکه از حضورش در دقایق پایانی بازی ناراحت بوده گفت: من در آن مصاحبه تحلیل چند ساله خود را کردم. حرف بدی نزدم البته مصاحبه خود را نخواندم اما آنطور که به یاد دارم اعلام کردم که هیچ ناراحتی از کادر فنی ندارم و باید تلاش خود را بیشتر کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.