رئال مادرید در هفته پانزدهم لالیگای اسپانیا در زمین ویارئال با یک گل شکست خورد تا نتواند فاصله خود را با بارسلونا و اتلتیکو در صدر کم کند.

به گزارش ایسنا، در هفته پانزدهم لالیگای اسپانیا یک دیدار بین ویارئال و رئال مادرید در ورزشگاه ال‌مادریگال برگزار شد؛ جایی که زردپوشان موفق شدند با یک گل به پیروزی برسند و سه امتیاز مسابقه را کسب کنند تا رئال با بنیتس همچنان روند سینوسی خود را ادامه دهد.

میزبان خیلی زود دیرک دروازه رئال را لرزاند. شوت جاناتان دوس سانتوس رساند از پشت محوطه با بدشانسی به تیر عمودی برخورد کرد و برگشت تا دروازه رئال باز نشود. در این دیدار روبرتو سولدادو بعد از بیش از ۸۰۰ دقیقه موفق شد برای تیمش در لالیگا گلزنی کند و خیلی زود در دقیقه ۹ توانست برای تیمش گلزنی کند. اشتباه مودریچ باعث شد تا سولدادو توپ را از بین پاهای ناواس وارد دروازه رئال کند.

در ادامه، رئالی‌ها یکپارچه حمله شدند تا در نیمه نخست، گل خورده را جبران کنند ولی دفاع مستحکم میزبان که از حمایت هواداران خودی نیز بهره‌مند بود به رئال این اجازه را نداد تا بازی را به تساوی بکشاند. ناتوانی مادریدی‌ها در خلق موقعیت گل خطرناک و جدی روی دروازه حریف، در نهایت به این شد که خطیری دروازه ویارئال را تهدید نکند. در نیمه نخست اتفاقی رخ نداد تا بازی با برتری یک بر صفر ویارئال به پایان برسد.

در نیمه دوم گرت بیل می‌توانست خیلی زود گل تساوی را به ثمر برساند که شوت او با بدشانسی راهی به دروازه پیدا نکرد. در یک صحنه هم کریستیانو رونالدو در محوطه جریمه سرنگون شد که تصاویر تلویزیونی نیز نشان از برخورد واضح مدافع ویارئال با رونالدوداد که داور مسابقه پنالتی اعلام نکرد. شاید شیرجه‌های قبلی رونالدو باعث شده بود تا داور در این صحنه فریب بخورد و پنالتی اعلام نکند.

در ادامه، روی پاس عالی مودریچ و فرار بیل، این بازیکن در موقعیت مناسب گلزنی قرار گرفت اما ضربه پای چپ او با شیرجه خوب آریولا راهی کرنر شد.

در اواخر این نیمه نیز خامس رودریگس با شوت خود می‌توانست بازی را به تساوی بکشاند که موفق نبود تا این دیدار با برتری یک بر صفر ویارئال به پایان برسد و فشارها روی بنیتس بیش از قبل شود. رئال با قبول این شکست، با ۳۰ امتیاز در همان رده سوم باقی بمانند. این در حالی است که دو تیم بارسلونا و اتلتیکومادرید با ۳۵ امتیاز در صدر قرار دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.