سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان خراسان گفت: با وجود تحمل دو شکست در بازی‌های گذشته هیچ فشاری را احساس نمی‌کنم و در مجموعه سیاه جامگان این درک وجود دارد که تیم نسبت به سال گذشته هم از ناحیه بازیکن و هم از ناحیه کادر فنی تغییرات زیادی داشته است و نیاز به زمان داریم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خراسان، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر نفت تهران گفت: واقعیت امر این است که هیچ فشاری را تحمل نمی‌کنم زیرا در مجموعه سیاه جامگان به خوبی این موضوع درک می‌شود که تیم تازه به لیگ برتر آمده و چه از ناحیه کادر فنی و چه بازیکن تغییرات گسترده‌ای داشته است. برای مثال در بازی با استقلال تهران ۶-۷ بازیکن ما برای نخستین بار در لیگ برتر حاضر شدند.

وی تصریح کرد: به هر حال فردا با تیمی بازی داریم که در جام باشگاه های آسیا حاضر است. نفت تیمی است با ساختار حرفه‌ای و شرایطی کاملا پیشرفته.

خطیبی افزود: ما تا به حال ۴ نیمه ۴۵ دقیقه‌ای در لیگ برتر داشته‌ایم که فقط از اولین ۴۵ دقیقه‌مان در لیگ برتر ناراضی‌ بوده‌ام. در سه ۴۵ دقیقه دیگر عملکرد بازیکنانم کاملا راضی کننده بود و تنها بی تجربگی بازیکنان سبب شد تا به نتیجه لازم نرسیم.

وی درباره بازیکنانش تصریح کرد: اگر شرایط به خوبی پیش برود طی سال‌های آینده ۴-۵ بازیکن از تیم سیاه جامگان به سطح اول فوتبال کشور و تیم ملی می‌رسند. شرایط خوبی مهیاست و تنها باید بازیکنان را به خودباوری لازم برسانیم.

خطیبی در مورد داسیلوا نیز تصریح کرد: داسیلوا بازیکن باکیفیتی است ولی هنوز نتوانسته با فوتبال ایران آشنا شود زیرا می‌دانید فوتبال ایران فوتبالی تماما فیزیکی است و باید زمانی از این بازیکن استفاده کنیم که به درک کافی از فوتبال ایران رسیده باشد. اصراری بر استفاده پیش از موعد از این بازیکن ندارم.

وی درباره اینکه منصوریان گفته بود احتمالا انتحاری بازی کنند تاکید کرد: با وجود احترامی که برای منصوریان قائلم باید تاکید کنم با برنامه جلو خواهیم رفت. همه اهالی فوتبال تیم‌های رسول خطیبی را می‌شناسند و می‌دانند که با برنامه فوتبال بازی می‌کنیم. امیدوارم فردا بازی زیبایی را شاهد باشیم و تماشاگران از بازی لذت ببرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.