سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با بیان اینکه به هواداران حق می‌دهم که به نتیجه معترض باشند گفت: سپاهان در بازی با صبا به اتفاقات فوتبال باخت.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حسین فرکی در نشست خبری پس از پایان مسابقه تیم‌های صبای قم و سپاهان اصفهان، اظهار داشت: از وقتی که مسئولیت سپاهان را بر عهده گرفتم، تمامی اتفاقاتی که رخ داده به ضرر ما تمام شده است. سپاهان در بازی امروز هم به اتفاقات فوتبال باخت.

وی افزود: ما کاملاً آماده بودیم ‌این بازی را به سود خود به پایان ببریم اما تعویض عقیلی در ابتدای بازی معادلات ما را به هم زد در نتیجه سعی کردیم که بازی را در اختیار بگیریم. فکر می‌کنیم در بیشتر دقایق بازی بهتر از حریف بودیم و صاحب موقعیت شدیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: حریف هم در چنین شرایطی بازی را در زمین خود دنبال می‌کرد و به دنبال ضد حملات بود و موقعیتی که در دقایق پایانی نیمه نخست از دست دادیم می‌توانست خیلی چیز‌ها را تغییر دهد اما در نیمه دوم، دومین اتفاق بد برای ما رخ داد و اخراج دروازه‌بان ما، سبب شد تعویضی اجباری انجام دهیم و در ‌‌نهایت روی اتفاقات غیر قابل پیش بینی بازی، دروازه‌مان باز شود.

فرکی بیان کرد: ما پس از دریافت گل به دنبال جبران بودیم و تغییر سیستم دادیم؛ از ۳ مدافع و ۲ مهاجم استفاده کردیم که در ‌‌نهایت روی ضد حملات گل دوم هم وارد دروازه ما شد، برای ما فرقی نمی‌کرد که یک بر صفر یا دو بر صفر بازنده شویم.

وی عنوان کرد: به تیمی باختیم که جایگاهش در جدول جایگاه خوبی است و این اتفاقات برای هر تیمی ممکن است بیفتد. من به هواداران حق می‌دهم که به نتیجه معترض باشند چنان که تماشاگران پرسپولیس هم دیروز از نتیجه تیمشان ناراحت بودند و شعار می‌دادند و طبیعی است که تماشاگر از ناکامی تیمش ناراحت باشد البته من با این شرایط در گذشته آشنا نبوده‌ام.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تصریح کرد: در بازی‌های آینده باید با پرسپولیس و تراکتورسازی بازی کنیم و می‌توانیم این شکست را جبران کنیم و حق خود را بگیریم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )