سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: بازی با سایپا، تیمی که قهرمانی لیگ در کارنامه‌اش دارد سخت خواهد بود اما انتظار یک بازی تاکتیکی از سوی هر دو تیم می‌رود.
علیرضا مرزبان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در خصوص دیدار این هفته تیمش مقابل سایپا در کرج گفت: شرایط ما به گونه‌ای است که هفته قبل بازی‌مان را باخته‌ایم اما ما اثرات مثبت این باخت را به دست می‌آوریم و این اثرات شامل تمرکز بالای ما، اتحاد تیمی و کیفیت نهایی است. اگر بازیکنان بخواهند به این تفکر برسند که غیرقابل شکست هستیم و با خرج کمتری بخواهند به پیروزی برسند باید بدانند که چنین موضوعی اتفاق نخواهد افتاد. تفکرات بازیکنان ما خوب است و با هم متحد هستند و من به آنها اعتقاد دارم.

وی ادامه داد: سایپا هم تیم خوبی است که در کارنامه‌اش قهرمانی در لیگ هم وجود دارد و ساختار خوبی دارد که نشان دادند بی‌جهت دارای چنین ساختاری نشدند. کادر فنی این تیم هم کادر خوب و مجربی است و به نظرم روز جمعه بازی زیبایی شاهد خواهیم بود چرا که هر دو تیم تاکتیکی بازی می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان درباره اینکه گفته می‌شود سایپا با تفکرات جلالی دفاعی به میدان خواهد آمد، اظهار داشت: سیستم دفاعی در فوتبال روز دنیا یک سیستم روشن است و هر تیمی سعی می‌کند دفاع تیمی را خوب رعایت کرده و فضاها را ببندد و این یک موضوع صد درصد فنی و علمی است و ربطی به دفاعی بودن تفکرات مربی ندارد و قطعاً‌ هر مربی خودش تشخیص می‌دهد که چطور تیمش را به میدان بفرستد.

وی در پایان درباره اینکه برای سه امتیاز به کرج می‌آیند و یا به تساوی هم راضی هستند، گفت: در بازی با سپاهان خوب نبودیم و باختیم و اگر خوب بازی نمی‌کردیم و می‌باختیم جای نگرانی داشت اما تیم ما کیفیت خوبی دارد پس برای گرفتن نتیجه در هر بازی به میدان می‌رویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.