مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از منتقدانم می‌خواهم مرا بزنند، اما کاری با دایی و پرسپولیس نداشته باشند.
علی پروین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ابتدا در خصوص پیگیری‌های انجام شده برای رفع مشکلات قرمزپوشان در چند روز اخیر، گفت: ‌هرقدر که در توان‌مان باشد انجام خواهم داد. شب و روز به همه رو انداخته‌ایم و از همه خواستیم هر کس پرسپولیس و پروین را دوست دارد به این تیم مردمی کمک کند. خدا را شکر به امثال من لطف دارند و انشاءالله خبرهای خوبی برای پرسپولیس در راه است.

وی درباره انتقادهای برخی‌ از مدیرعامل شدنش در باشگاه پرسپولیس، گفت:‌ ما بالا و پایین این فوتبال را دیده‌ایم. در دوران بازیکنی‌ام نیز از من انتقادهایی می‌شد اما در چارچوب صبر جواب انتقادها را می‌دادم. اشکالی ندارد، ما را بزنید اما خواهش می‌‌کنم به پرسپولیس و دایی کاری نداشته باشید و بگذارید بچه‌های ما کار خود را دنبال کنند.

پروین درباره وضعیت پرسپولیس و دیدار مقابل سپاهان نیز، گفت: ما مربی داریم که سرد و گرم این فوتبال را چشیده است. همه می‌دانند وقتی یک بازی به نقطه پنالتی می رسد شانس در آن دخیل می‌شود و همه چیز ۵۰ به ۵۰ است. مهم این بود که بچه‌‌های ما دنبال برد بودند اما بالاخره شانس نیاوردند به همین دلیل انشاءالله از این به بعد به دنبال این هستیم تا یکی از چهار سکوی لیگ برتر را با تدابیر کادر فنی کسب کنیم. کار خیلی سخت است اما من دفعه قبل هم گفتم بازی‌ها نزدیک است و هیچ کاری نشد ندارد. پرسپولیس اگر مانند بازی با فولاد باشد من مطمئنم که باز هم می‌‌تواند در جدول در رأس کار قرار گیرد.

وی افزود: شکست مقابل فولاد برای همه از کادر فنی و بازیکنان گرفته تا مردم تلخ بود اما حالا بازی با سپاهان یک تیم گردن‌کلفت است که به نظرم بچه‌های ما نباید در خانه خود غریب باشند. ما انشاءالله اگر سهمیه آسیا را بگیریم خیلی برای ما خوب است. البته باز هم می‌گویم فاصله تا بالای جدول فقط ۵ امتیاز است. به نظرم بچه‌ها نباید به هیچ تیمی کاری داشته باشند و فقط با گوش دادن به حرف‌های دایی که شاید ۵۰ مرتبه اینگونه از شرایط‌ها را دیده و در آن به میدان رفته به فکر موفقیت باشند. به نظرم پرسپولیس الان هم بیشتر از همیشه نیاز به هوادارانش دارد.

پروین درباره اتفاقات فرودگاه اهواز و برخی مشکلات که با پادرمیانی بازیکنان حل شد، گفت: ما چند روز است آمده‌ایم انشاءالله این موضوع را هم حل می‌کنیم. فقط همانطور که دیروز هم گفتم خواهشا به حرف‌ها و حاشیه‌هایی که در مورد آقای دایی مطرح می‌شود را تمام کنید چون ما با علی حالا حالاها کار داریم و او باید با آرامشش کار خود را دنبال کند. وی در پاسخ به سوالی که آیا شما مدیرعامل هستید یا سرپرست باشگاه گفت: چرا خودتان را اذیت می‌کنید؟ از وزیر ورزش که به ما لطف داشته پرسیده‌اید و حالا به این موضوع گیر داده‌اید، من آمده‌ام به باشگاه پرسپولیس کمک و خدمت کنم و باری از روی دوش این باشگاه بردارم، اهل این اسم‌های پست و مقامی نیستم، به من تکلیفی شده که امیدوارم جلوی هواداران روسفید باشم، حالا هرچه دوست دارند بگویند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )