جایی برای حرف‌های غیرفوتبالی!

تابستان سال 1390 بود که «فوتبالی‌ترین» شروع به کار کرد. نزدیک چهار سال و نیم از آن روزها می‌گذرد و در این مدت خیلی چیزها تغییر کرده‌است. اوایل چشم‌به‌راه بودیم که بعضی از کاربرها، سایت آماتوری ما را قابل بدانند و ثبت‌نام کنند. کمی بعد دلمان می‌خواست از میان کاربرانی که ثبت‌نام کرده‌اند، بعضی‌ها نظر بدهند یا عکس و مطلب بفرستند. یادش به خیر... بعضی وقت‌ها که لینک‌های «فوتبالی‌ترین» در فیس‌بوک و بالاترین و وبسایت‌های دیگر به اشتراک گذاشته می‌شد و کاربران زیر لینک‌ها نظر می‌دادند، ما حسرت می‌خوردیم که چرا این نظرها را در وبسایت خودمان نمی‌فرستدند!

هنوز در ابتدای راه بودیم...! کمی که جلوتر رفتیم، سروکله مشکلاتی پیداشد، که فکرش را هم نمی‌کردیم! کاربرانی که ثبت‌نام کرده بودند به تدریج بیشتر می‌شدند و در نتیجه تعداد نظرات و مطالب ارسالی نیز هرروز بیشتر و بیشتر می‌شد و نظارت بر این حجم از محتوای تولیدی زمان زیادی را از ما می‌گرفت. در این میان تعداد اندکی از کاربران، قوانین سایت را نادیده می‌گرفتند و گاهی نظرات و عکس‌ها و مطالبی منتشر می‌کردند، که موجب آزردگی سایرین می‌گشت و موج انتقادها را به سمت و سوی ما روان می‌کرد.

وقتی «فوتبالی‌ترین» را شروع‌کردیم، دلمان می‌خواست بخش‌هایی چون «نظرات کاربران» و «مطالب ارسالی» فراهم‌کننده بستری باشد برای ایجاد یک «پاتوق مجازی» برای نزدیک‌کردن فوتبال‌دوستان ایرانی در تمام دنیا. افسوس که حدود 3 سال پیش ناچارشدیم قسمت «مطالب ارسالی» را تا اطلاع ثانوی تعطیل‌کنیم، و این تعطیلی سال‌هاست که پابرجاست! همچنین، متاسفانه به دلایلی مشابه حدود 8 ماه است که ثبت‌نام برای کاربران جدید امکان‌پذیر نمی‌باشد.

یکی دیگر از چیزهایی که در این سال‌های اخیر کمتر از آن استفاده کرده‌ایم، پنجره‌ای بود در وسط «صفحه اول» که از آنجا با کاربران وبسایت ارتباط برقرار می‌کردیم و تغییراتی که در وبسایت بوجود می‌آوردیم را به اطلاع‌شان می‌رساندیم. شاید وقت آن رسیده باشد، که این پنجره را بار دیگر بگشاییم. انگار آنقدر گرفتار حواشی شده‌ایم، که اصل مطلب را یادمان رفته...!

ادامه دارد...

این مطلب حدود ۸ سال پیش فرستاده شده است.
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵۶ )