جایی برای حرف‌های غیرفوتبالی!

اصطلاح «وب ۲» (Web 2.0) به وب‌سایت‌هایی اطلاق می‌شود که در تولید و یا مرتب‌کردن محتوا از همکاری کاربران بهره می‌جویند. نمونه‌های موفقی چون ویکی‌پدیا نشان داده‌اند که کاربران اینترنت به طور گروهی قادر به پدیدآوردن مجموعه‌های ارزشمند و عظیمی از اطلاعات می‌باشند. اگرچه در چنین پروژه‌هایی گاهی اندک کاربرانی که برای سایرین ارزش قائل نیستند مشکل‌ساز می‌شوند و به اعتبار این منابع آزاد اطلاعات لطمه وارد می‌آورند.

ما افتخار می‌کنیم که تاکنون بالغ بر ۱۸۹۷۰ کاربر در فوتبالی‌ترین ثبت‌نام کرده‌اند و بسیاری از آنها با رأی‌دادن و یا ارسال نظر، لینک، عکس و ویدیو در تولید محتوای فوتبالی‌ترین نقش داشته‌اند. ولی متاسفانه همانطور که قبلاً توضیح داده‌ایم، گاهی محتوای ارسالی، به حساب ما نوشته می‌شود و کاربران فوتبالی‌ترین را از ما می‌رنجاند. این گلایه‌ها قبلاً باعث شد که امکان ارسال مطالب از سوی کاربران را متوقف‌سازیم. اخیراً نیز اعتراض‌ها و گلایه‌های بسیاری دریافت‌کرده‌ایم که به لینک‌های صفحه اول اعتراض داشتند و ما را مسئول وجود لینک‌های بعضاً غیرواقعی یا توهین‌آمیز می‌دانستند. از این رو لازم دانستیم یکبار دیگر به دو نکته اشاره نماییم:

اول آنکه مدیریت فوتبالی‌ترین تا به حال با احترام به تشخیص کاربران هیچ نوع کنترلی بر لینک‌های ارسالی اعمال نکرده است.

دوم آنکه لینک‌ها و عکس‌هایی که به صفحه اول فوتبالی‌ترین راه می‌یابند، توسط کاربران و بر مبنای تعداد آراء دریافتی انتخاب می‌شوند و مدیریت فوتبالی‌ترین حتی در ترتیب قرارگرفتن آنها اعمال نظر نمی‌کند.

در پی افزایش اعتراضات به لینک‌های ارسالی توسط کاربران و در پاسخ به پیام‌های به‌جا و منصفانه‌ی عده‌ای از شما همراهان، و علیرغم اینکه این تغییرات را در تضاد با اصول اصلی «وب ۲» می‌دانیم، فعلاً ناچار شده‌ایم تغییرات زیر را اعمال نماییم:

۱- بجز سایت‌های مرجع، تعداد لینک ارسالی روزانه محدود شده است. بنابراین درصورتیکه قصد ارسال لینک از یک وبسایت را دارید، سعی‌کنید به جای ارسال حجم بالای لینک، بهترین لینک‌ها را ارسال نمایید.

۲- امکان ارسال لینک از بعضی از وب‌سایت‌ها که به علت انتشار اخبار نادرست یا توهین‌آمیز بیشترین میزان اعتراض را بوجود آورده‌اند تا اطلاع ثانوی مسدود می‌گردد.

۳- در صفحه اول جمله «به انتخاب کاربران» اضافه شد!

در پایان بار دیگر از تمامی دوستانی که به سبب محتوای ارسالی کاربران رنجیده‌اند عذر می‌خواهیم و از شکیبایی شما تشکر می‌کنیم. همچنین خواهش می‌کنیم نظرات و پیشنهادات خود را به گوش ما برسانید.

با احترام

مدیریت فوتبالی‌ترین

این مطلب حدود ۱۰ سال پیش فرستاده شده است.
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۵ )